Show je nagels

Bedankt voor de tips!
@Huismus grappig, bij mij chipt Essie als een malle, terwijl goedkope Essence vaak wel blijft zitten

Gold Yellow van He.ma. Ik kreeg voorjaarsvibes van de zon en toen zag ik deze staan. Weet nog niet helemaal of ik de kleur nou leuk vind staan of niet.

Ik vind het een prachtige kleur en hij staat mooi!

In hoeveel lagen denkt deze?

In 2 laagjes!

Oeh goede dekking voor zo’n kleur.

Moooi! Ik denk dat ik deze ook ga kopen :heart:

@Michonne, volgens mij heb jij echt een jaloersmakende collectie! Zulke leuke en mooie kleurtjes!

Ik heb zelf in plaats van gellak laten zetten of investeren in dure lakjes, nieuwe base- en topcoat gekocht bij KIKO, en dit kleurtje, 30 Taupe, net snel opgebracht om te proberen:

Sex toy is de nieuwe afstandsbediening. :ok_woman:‍♀

Zonder de laatste zin had ik gedacht dat het een of andere nageltool was. :joy:

Moet echt wat gaan doen aan mijn sex-toy-education.

Vond dit wel een interessante foto, weer eens wat anders. Zat op de fiets en dacht wow mooi kleurtje

Maar valt in het niet bij de foto van @teal natuurlijk hahah
@Michonne sorry vind het echt een oorsmeerkleur. Misschien als je er nog een laagje gouden glitters overheen doet ofzo…?
@Mgg ik doe er helemaal niks aan. Alleen soms handcreme als ik droge handen heb en als ze te lang zijn allemaal weer afknippen. Nooit vijlen of speciale dingen met tools of wat dan ook

Deze kleur zit er nu al 3 weken op, maar of ik, of de nagelstudio heeft geen tijd. Is het lastig om shellac er zelf af te halen?

(Brb ff nagelriemen insmeren)

Wow jou lengte en vorm van je nagels! Is dit natuurlijk?

Wat een mooie kleur!! Welke nagellak heb je gebruikt?

Nepperds! :grin:

Happy Valentine’s Day! :smiling_face_with_three_hearts:

Essie - Recessionista

Ik dacht een vervanger voor mijn favoriete lakje Essence Rosewood Forest te hebben gevonden maar deze is veel donkerder en ik vind de kwastjes aan de lakje van Catrice dus echt niet fijn, kan er niet netjes mee lakken.

Deze beauty weer eens opgedaan. De kleur is midnight sky van Essence.