Show je nagels

Ik vind 'm heel leuk!

1 like

Ring! Welke is dat?

Lakje vd hema! Sweet rose ofzo. Zit nu 1 laagje op doe straks de andere dan zal ik weer fotootje zetten!!

1 like

Het is eigenlijk tender rose en het is echt een kutlakje. Ik ben redelijk pro maar je krijgt dit er gewoon niet netjes op

Dus ik ga het er zo weer afhalen, eerst een laagje sneldrogende basiskleur van rimmel en dan deze erover heen in een wat dikkere laag… hopen dat ie dan dekt en dan gelijk topcoat erop wat dit ziet er niet uit.


Donkergroen met glitters :sunglasses:

54 likes

Ooo wat jammer dat hij zo slecht lakt! Vind het echt een mooi kleurtje

@BiloxiParish wauw, hele mooie kleur zeg

1 like


Lekker Barbie roze kleur

20 likes

Rosywood Hill van Catrice

8 likes

Virgin Snow van Essie

29 likes

7 likes

@BiloxiParish en @Huismus heel mooie nagels!

Mijn lakje zit er nu 4 dagen op dus is niet meer zo netjes, morgen doe ik een nieuw kleurtje. In het echt is de lak nog feller, oranjerood.

12 likes

Iemand enig idee wat ik hier tegen kan doen? Gebeurd iedere keer bij alleen deze twee nagels… :sweat:

Edit: huh krijg de foto opeens niet toegevoegd. Na uploaden zegt hij ‘opgeslagen’ ? In ieder geval heb ik dus bij wijs- en middelvinger dat er halverwege de nagel een scheurtje ontstaat.

Hm in nieuw bericht lukt het nu geloof ik wel!

1 like

Wauw! Zijn dit je eigen nagels?

@Arya Ik heb dit altijd met mijn duim, ik doe er meestal een stukje van een theezakje op met blanke lak en dan erover heen lakken. Gaat er na een aantal dagen af meestal, dan plak ik er weer een nieuw stukje op, net zo lang tot het scheurtje is uitgegroeid.

3 likes

Misschien nagels goed gevoed houden met jojobaolie zodat je nagels flexibeler en buigzamer worden en dus niet breken.

1 like

Ik heb dit ook regelmatig. Volgens mij komt het doordat mijn nagels belast worden, niet flexibel genoeg zijn en dan dus inscheuren. Ik heb er nog geen oplossing op gevonden helaas. Meestal zorg ik dat ik het afknip zodat er niks achter blijft hangen en het erger scheurt.

1 like

Ja dit zijn mijn eigen nagels. Al heb ik er wel een beetje een haat liefde verhouding mee want ze zijn vrij smal en het nagelbed is lang. Daardoor kan ik niet iedere vorm erin vijlen dus dat is best wel een bummer.

@Arya inderdaad nu repareren met een theezakje. Mocht dat te snel los gaan kun je het stukje theezakje ook vastplakken met een druppeltje nagellijm en dat zo goed mogelijk glad buffen.
Om in de toekomst dit te voorkomen kun je versterkende basecoat gebruiken of eventueel proteïne basecoat. Die laatste heeft Essie als het goed is.

2 likes

Afgelopen maand had ik Cocoa van CND

En nu Creekside van CND

31 likes

Toffe blouse ook!

2 likes

Thx! Is deze

3 likes