Show je nagels

Wow drie weken!? Ziet er nog netjes uit! Dit is mijn situatie na 3 weken:

Ik haal het er wel eens zelf af, maar m’n nagels beschadigen dan toch te veel… Je kunt het beter laten doen!

Ready to grape off van catrice.

Heel mn vingers zitten wel onder, die zo nog ff schoonmaken.

WAT HEB JIJ DAAR NOU VAST

Een shiny afstandsbediening mijt!!!

Geloof ik niks van.

Wat hebben jullie allemaal prachtige nagels zeg! :heart_eyes:

Ik heb een vraag en misschien weten jullie het antwoord. Op een shoot heb ik plaknagels gekregen. Ik droeg nog essie nagelak, een mooie nude en mevrouw de nagelstylist heeft de lijm bovenop de nagelak aangebracht en de nagels geplakt. Nu zijn alle nagels er gelukkig weer af alleen krijg ik de delen nagelak er niet af. Heb van alles geprobeerd met aceton maar het lijkt er echt vast op te zitten… iemand idee hoe ik dit eraf ga krijgen?

@rodepaprika ik denk dat je het met een buffervijl of zo’n bufferblokje er wel vanaf krijgt

Heb je ook al geprobeerd om te weken in aceton? Dus watjes goed nat maken met aceton en dan op je nagel doen, daar omheen aluminiumfolie en dat er 10-20 minuten op laten zitten. Tussendoor kun je even kijken of het al los komt. Wel belangrijk dat je nagellakremover met veel aceton gebruikt. De kunstnagel remover van kruidvat werkt heel goed bijvoorbeeld (roze dop, zwart etiket en de vloeistof is paars) of pure aceton (staat bij de flesjes alcohol enzo)
Daarna eventueel zoals @Byredo al zei met een buffer eroverheen en dan zou het los moeten komen. Wel voorzichtig dat je niet of in ieder geval zo min mogelijk je eigen nagel raakt en op het eind je nagels en nagelriemen even insmeren met olie of creme.

Geen nette foto bij de salon maar zelf gemaakt. Midnight Blue van PG. En even al m’n nagels kort want er was zoveel gescheurd en wilde niet overal tips op dus nu voor mijn doet vrij kort.
Vind dit zo’n mooie kleur.

In de kerstvakantie wilde een vriendin graag mijn nagels doen, zij heeft ook gewoon gellak met een lamp. Alleen ging ze met een soort vijlmachine de hele gladde bovenkant van mn nagel eraf schuren, zodat de lak beter zou blijven zitten. Ik zit nu gewoon nog steeds met kapotte nagels. Het is zó lelijk. Ik blijf het netjes vijlen en lakken, zodat het er snel uit kan groeien (ik beschadig ze niet meer door ze te lakken hoor!), maar ik baal hier zó erg van. Ik kan gewoon niet voor de klas staan met zulke nagels. Heeft iemand een gouden tip?

Erover heen lakken :ok_hand:
Ik heb nog steeds een deel kapotte nagels van toen mijn nagels zo geveild waren in augustus. Uitgroeien en afknippen lijkt me de enige mogelijkheid

Wow is dit alleen van het vijlen ervoor of hoe heb je de gellak er later af gehaald?
Je kunt er eigenlijk weinig aan doen behalve er overheen lakken en het uit laten groeien. De bovenste laag is kapot en dat kun je niet maken. Je zou eventueel je nagelriemen goed kunnen insmeren met olie. Dat bevordert een gezonde nagelgroei, maar verder blijft er weinig over ben ik bang.

Overigens is het niet eens nodig dat je nagels gevijld worden voordat er gellak op komt. Een goed ontvette nagel, eventueel primer en een goede basecoat als hechtlaag is voldoende. Als er al gevijld wordt dan heeeel licht buffen maar dan dus ook alleen maar zodat je nagels net niet meer glanzen. Dat kan voor de nagel verder ook geen kwaad en maakt ze ook niet kapot.

Hier ben ik ook benieuwd naar! Het liefst eentje die snel opdroogt.

Echt enkel door het vijlen… Ik vijl mijn nagels dus ook niet voor het lakken van mijn nagels haha. Vind dat onzin en je nagels gaan er echt kapot van. Ik heb geluk dat mijn nagels en haar snel groeien, dus ze groeien al vrij vlot uit gelukkig. Heb ze nu weer gelakt en heb de bovenkant glad gevijld met een speciale vijl, dus ik hoop dat mn nagels er snel weer mooi uitzien. Die vriendin zei toen ook al:“Wow je hebt echt mooie nagels, terwijl je ook gellak gebruikt” Nu weet ik waarom hahahha.

Nieuwe week, nieuwe kleur!
Lijkt wel enorm op de vorige, maar is net even anders.

Denim on denim met wat extra blauw.

@MevrouwMand wat een geweldig kleurtje, welke is dit?

18 iris alsie ‘m goed pakt!