Lekker hysterisch!
hier hou ik nou van, echt geweldig. Heb je dit laten doen?
Ik heb een led lamp en speciale nagellak maar de nagellak valt gewoon per vinger in zn geheel er vanaf. Dus top dat het niet chipt maar zo is het ook geen doen 4 vingers gelakt en 1 nietâŠ
Thanks!
Ja, heb het bij Lakwerk laten doen. Als ik zelf mân nagels lak mag ik al blij zijn als het niet over mân hele vingers zit.
Mijnes ook!!
Door dit topic ben ik me pas bewust geworden van mijn (zeer droge) nagelriemen
Ik heb het ooit zelf gedaan door de bovenlaag eraf te vijlen en daarna een wattenschijfje met aceton op mân nagels te leggen en dat in te wikkelen met aluminiumfolie. Maar ik moet zeggen dat ik het erg veel werk vond (had misschien ook niet een goede vijl maar wilde ook niet mân nagelriemen er half afvijlen) en het weken in aceton duurde ook erg lang. Het was er daarna wel goed af maar ik heb nog nooit zulke kapotte en droge nagels gehad. Het was echt heel erg lelijk, heel onregelmatig nageloppervlak waardoor ik er meteen weer nagellak overheen moest doen om het een beetje toonbaar te maken.
Dusja het kan zeker haha maar het kost veel tijd en moeite en is niet per se goed voor je nagels. Al weet ik ook niet hoe het er bij de salon uitziet als ze het alleen eraf halen en je er geen nagellak overheen doet.
Heeft iemand ervaring met Sally Hansen miracle gelnagellak? Blijft dat echt zo goed zitten? Bij mij blijft nagellak nooit lang mooi, wat voor merk ik ook gebruik. Dus hopelijk is dit wel wat.
Bedankt,nog even nadenken of ik er dan wel geld aan uit wil geven.
@Printemps fijn dat het bij jou wel werkt! Ja, bij mij gaat het er normaal ook al na 1 dag vanaf helaas.
Op een gegeven moment krijg het een hele lelijke grijze waasâŠ
Ik vind dat hoe goed het blijft zitten ook heel erg verschillen per kleur (en niet per se altijd per merk). Ik heb een paar Essie nagellakken die heel goed blijven zitten en een paar die als je erop ademt al afbladderen
Ik snap nog steeds niet hoe je fotoâs post maar als je wil mag jij het doen. Heb mijn heksenklauwen net geappt. Het is My Private Jet van OPI en de glitters zijn mooier in het echt. Ik heb overduidelijk geen ervaring met mijn handen op de foto zetten
Dankjewel, en dat zeg je alleen omdat je moet
Ik vind ze ook mooi!
Nee, hoor. Ze zijn ook gewoon heel mooi!