Show je nagels

32 likes

Met streepjes helaas :roll_eyes:

6 likes

Superleuk die sterretjes!

1 like

Zijn stickers, super makkelijk!

Ik heb een paar lakjes die echt super stroperig zijn :expressionless:
Iemand een tip om ze wat vloeibaarder te maken?

Klein scheutje nagellak remover er door doen

1 like

23 likes

Bij de douglas kun je nagellakverdunner kopen van verschillende merken. Werkt top. Nagellakremover erin druppelen lijkt in eerste instantie prima, maar maakt het uiteindelijk alleen maar meer stroperig.

4 likes

Prettyyy, welk lakje is dit?:star_struck:

1 like

9 likes

Merciii! Dit is Born Pretty - My beloved only. Is een gellak!

1 like

Essence heeft ook nagelakverdunner in het assortiment gehad. Weet niet of dat nog zo is.

1 like

8 likes

Heeft 1 van jullie wel eens dippoeder nagels gehad? Zelf gedaan of laten doen? Wat zijn jullie ervaringen?

Ik merk bij mezelf dat gellak en polygel ed niet lang blijft zitten. Dus ik ben op zoek naar wat anders.

Hou er vooral rekening mee dat dippowder echt heel hard wordt. Het is in feite een soort van secondelijm. Veel merken kun je ook niet afweken en moet je dus helemaal afvijlen. Dat laatste is dus niet iets wat je even zelf makkelijk doet. Zeker met een elektrische vijl moet je weten wat je doet. Als je te diep gaat of het verkeerd doet kun je je nagels ernstig beschadigen.

Prep je je nagels trouwens voordat je gellak of polygel gebruikt? En zo ja hoe? Vaak ligt het daar aan als het niet lang blijft zitten.

Polar-izing van Essie

11 likes

Ik gebruik de prep die bij een setje van sensation nails zat. Ik was al even gaan zoeken en ik heb nu een dehydrator besteld, omdat dit zou kunnen helpen. Heb ik nog niet uitgeprobeerd, had m vlak voor het weekend pas in huis.

Mijn nagels beginnen gek genoeg vaak te liften aan de zijkant. Ik heb ook heel flexibele nagels, dat werkt niet mee. Maar het is zo zonde dat ik alsnog elke paar dagen met mijn nagels bezig ben. Terwijl ik eigenlijk iets zocht waarmee mijn eigen nagels langer mooi blijven.

Hm ja dat is inderdaad shit.
Een dehydrator is inderdaad handig bij lifting.
Wat ook zou kunnen helpen is een rubber base ipv een gewone gel basecoat. Dat hecht beter en het maakt de gellak flexibeler waardoor hij meer mee beweegt met je nagels. Werkt zowel bij nagels die scheuren omdat ze te hard zijn, maar ook bij lifting omdat je het dus flexibeler maakt. Voor het beste effect kun je deze het in combi met rubber topcoat gebruiken. Anders werkt je topcoat het weer tegen.
Verder niet te ver naar de zijkanten lakken want daardoor kan er lucht ontstaan tussen de randen. En je nagels heel licht buffen.

Maar ik zou eerst even kijken wat die dehydrator doet en eventueel buffen (niet te ver. Als de glans van de nagel is, is het prima. Als je te ver gaat beschadig je je nagels en krijg je van die witte vlekken).

1 like

Ik kon geen kleur kiezen…

11 likes

Bedankt voor de tip. Ik ga de dehydrator eerst proberen en als dat niet werkt de rubberbase en topcoat.

1 like