Show je nagels

Ja hoor dat kan prima. Zou er wel basecoat onder doen want je hebt kans dat de kleur sneller in je nagel trekt nu.

1 like

Oh ja blanke lak is sowieso geen probleem. Je kunt eventueel ook nog je nagels insmeren met olie, dat 5 minuten in laten trekken en dat het overtollige wegvegen. Dat haalt de glans ook weer terug en kun je in principe zo vaak als je wil doen

2 likes

Naar aanleiding van de poll die ik gisteren in het stel je vraag topic postte ben ik toch voor de eerste kleur gegaan. Is een beetje lastig vast te leggen want in ieder licht lijkt het weer een beetje anders.

38 likes

Welke is dit? Mooie kleur!

1 like

Dit was eergisteren, ik had geen tijd meer voor topcoat dus inmiddels al gigantisch gechipt, denk dat ik het er zo af ga halen :roll_eyes:

9 likes

Een gellakje van Ali. CNHDS in de kleur 070.

1 like

Mesauda Cool Breeze :blowfish:

18 likes

Face Stockholm nr 173

18 likes

12 likes

44 likes

Ik ben echt jaloers, ik mag wegens mijn werk geen nagellak. Misschien moet ik maar meer aandacht gaan besteden aan mijn teennagels.

Vraagje: weten jullie een mooi licht camel kleurtje qua nagellak met crème finish? En dan ook nog het liefst gewoon van de drogist. De meeste hebben allemaal een roze ondertoon.

29 likes

Aparte vorm nagels, eerste keer dat ik dit zie. Ben je nooit bang om mensen te prikken? :stuck_out_tongue:

3 likes

16 likes

Haha, het zijn wel stiekeme kleine wapentjes, ja. Ik heb dit nu voor het eerst en ik hoop niet dat ik een situatie meemaak dat ik in m’n handen knijp, want dan heb ik 4 gaatjes in m’n handen. Maar ik moet zeggen dat ik het voor andere nog redelijk veilig kan houden. :joy:

1 like

Zelfs na een dag winkelen zit ie nog goed :heart_eyes:

9 likes

Essence Pumpkin Spice

Zie nu dat ik m’n nagelriemen nog even schoon moet maken, maar ben heel trots op m’n ringvinger- en pinknagel! Nu de rest nog.

16 likes

Pink Tank van Sally Hansen Miracle Gellak

9 likes

Wat zijn nou goede dekkende nude kleurtjes waarvoor je dus geen 3 lagen nodig hebt? Lak het liefst 1 dikke of anders twee dunne…