Show je nagels

26 likes


Reign check van Essie

18 likes

Heel leuk! Welke is dit?

Het is gellak (m’n eerste keer! :relaxed:) en hij heet ‘aim to chill’.

1 like

Ik heb deze gekocht en zo in het flesje lijkt ‘ie er erg op! Heb hem nog niet gestrest. Kost een euro bij de Primark en hij heet 207 cornflower.

Foto’s


3 likes

Nieuw kleurtje, ben altijd zo blij met de glans als ze net gelakt zijn.

11 likes


Ja m’n middelvinger is scheef :no_mouth:

15 likes

Verse acryl! (Ziet er een beetje vies uit met die olie zo haha.)

23 likes

12 likes

27 likes

Mijn nagels zijn echt helemaal naar de klote. Die lagen gaan er helemaal af en ze worden ineens heel vies ofzo?? Ziet er echt niet uit en als ik ze lak na een uurtje ook al niet meer.
Misschien is dat lakken toch niet zo goed voor ze :frowning:

Gebruik je wel basecoat? En waar haal je de lak er mee af? Ik lak al jaren mijn nagels waarvan de laatste tijd gellak en ze zijn nooit zonder lak, maar heb zoiets nog nooit gehad. Klinkt alsof ze uitgedroogd zijn. Je zou sowieso je nagels kunnen oliën nu. Daardoor worden ze wel minder droog en dus ook minder schilferig



Slangenprintje. Let niet op de nagelriem van mijn ringvinger en zijkant van mijn pink daarmee heb ik een klus ongelukje gehad

16 likes

Ik ben zo verliefd op jouw hamster :heart_eyes:

4 likes


Matchend bij de bank :sweat_smile:

17 likes

25 likes

19 likes

Lekker hysterisch!

32 likes

hier hou ik nou van, echt geweldig. Heb je dit laten doen?

1 like

Ik heb een led lamp en speciale nagellak maar de nagellak valt gewoon per vinger in zn geheel er vanaf. Dus top dat het niet chipt maar zo is het ook geen doen :joy: 4 vingers gelakt en 1 niet…

Thanks!
Ja, heb het bij Lakwerk laten doen. Als ik zelf m’n nagels lak mag ik al blij zijn als het niet over m’n hele vingers zit.

2 likes