Show je nagels

Eerder in de afgelopen 2 weken

Rimmel - rock and roll
Essie - New year, new hue

Ik begin heel erg te merken dat 1 helft van m’n nagels flink is beschadigd door het zetten van acryl. Lees: allemaal zichtbare vijlhalen op m’n nagel. Ze splijten en scheuren daardoor ook snel. Iemand tips hoe dit “sneller” weer ok te krijgen?

Eindelijk weer een mooie kleur op m’n nagels

Ik leef voor dit soort feitjes :smiley:

Wat een heerlijke kleur!

Mooi! Welke kleur is dit? :heart_eyes:

Bestaan er ook goede plaknagels die echt goed blijven zitten?
Wil ze graag maar als ik wat koop zijn ze er na een half uur al weer half af…

Plaknagels gekocht van impress, ben benieuwd of het blijft zitten.

Ik zou graag bovenstaande namaken, iemand tips van lakjes?

Het is Orchid Mauve van & Other Stories.

Ik ga vanmiddag naar de nagelstylist en heb nu door al jullie mooie nagels vette keuze stress :weary::weary::weary::weary::weary:

Heb die druppels die @turbs aanraadde gekocht en het werkt inderdaad echt goed! Vind het alleen wat vervelend dat er ook olie in zit, want ik heb al een fijne olie die ik gebruik om mijn nagels te voeden, dus ga als dit op is misschien wel nog kijken voor die Sally Hansen topcoat of de Essence spray!

@tuthola Mijn trucje bij nagellak met grote glitters is altijd om het flesje telkens om te draaien en te schudden. Dus omdraaien, schudden, laagje lakken, terug dicht en alles weer opnieuw. Duurt misschien wat langer maar zo krijg ik wel altijd veel glitters mee. Truc met de spons doe ik vooral met kleinere glitters en als het een minder goed lakje is.

Deze week wat saai, maar past bij het grauwe weer (mijn vingers zijn nog een beetje vet door de olie in de droogdruppels)

Welke base en topcoat gebruik jij?

Dit is een lakje van rimmel

Wauw perfecte nagels! Is dit van de 60 seconds lijn of die waar je nog met het zwarte potje een laagje mee moet aanbrengen?

Lijkt wel zelfde als @TroyBolton haha

Mooi! Die van mij is iets rozer denk ik, maar dat zie je niet zo goed op de foto. Hieronder een foto van het potje, maar daar lijkt ie weer rozer dan in het echt :grin:

Dit gebruik ik:

Ik wil denk ik een gellak-behandeling boeken, maar ik weet niet welke behandeling ik moet kiezen. Ik kan kiezen uit ‘gellak - handen’ en ‘gellak met manicure’. Er staat bij dat een manicure bestaat uit nagelriemverzorging, nagelriemolie en een handmassage. Maar vijlen ze dan ook? Of is standaard? Voel me echt dom nu :see_no_evil: