Show je nagels

Heeft iemand ervaring met Sally Hansen miracle gelnagellak? Blijft dat echt zo goed zitten? Bij mij blijft nagellak nooit lang mooi, wat voor merk ik ook gebruik. Dus hopelijk is dit wel wat.

Bedankt,nog even nadenken of ik er dan wel geld aan uit wil geven.

@Printemps fijn dat het bij jou wel werkt! Ja, bij mij gaat het er normaal ook al na 1 dag vanaf helaas.

Op een gegeven moment krijg het een hele lelijke grijze waas…

2 likes

Ik vind dat hoe goed het blijft zitten ook heel erg verschillen per kleur (en niet per se altijd per merk). Ik heb een paar Essie nagellakken die heel goed blijven zitten en een paar die als je erop ademt al afbladderen

@Egel kom je je nagels nog showen?

Ik snap nog steeds niet hoe je foto’s post maar als je wil mag jij het doen. Heb mijn heksenklauwen net geappt. Het is My Private Jet van OPI en de glitters zijn mooier in het echt. Ik heb overduidelijk geen ervaring met mijn handen op de foto zetten

2 likes


Hierbij de nagels van Egel. Ik vind ze mooi!

41 likes

Dankjewel, en dat zeg je alleen omdat je moet :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik vind ze ook mooi!

2 likes

Nee, hoor. Ze zijn ook gewoon heel mooi!

2 likes

28 likes

@Carbon.monoxide wat voor lakje is dat?

Rimmel London pro, 440 orange bliss! In het echt neigt hij (zoals de naam wel doet vermoeden) wel wat meer naar oranje.

Enorm matchende outfit voor de avond.

35 likes

Aah wat een toffe kleur! Welke is dat?

1 like

Ik wilde vandaag ook even felle zomerse kleurtjes inslaan maar vind het maar moeilijk. Altijd nude/zwart/donkerrood!

1 like

Nieuw kleurtje van Essence! Zal als ik vannacht thuis ben wel even dit bericht editten met de naam van het lakje erbij haha.

Edit:

5 likes

13 likes

Watermelon van Essie

43 likes

Ik laat mijn nagels altijd doen bij The Happy Toko in Utrecht :dizzy:

27 likes