Show je nagels


Lelijke nagelriemen :tired_face:

15 likes

Essie funny face

25 likes

Leuke combi met je blouse!

1 like


Lekker zomers kleurtje bij de salon laten zetten.

25 likes

Goed kleurtje!

1 like

Donker weer, donker kleurtje: Essie Angora Cardi! Ik vind hem eigenlijk niet zo mooi bij mezelf. Vet jammer, want ik was erop verliefd geworden door mooie foto’s online (waaronder van @Michonne!).

13 likes

Ik vind hem leuk staan bij je!

1 like


Mijn mama’s nagels en die van mij!

19 likes

Van essence

16 likes

Superleuk kleurtje dit!

2 likes

Ik heb m’n gellak er gisteren af laten halen en nu zijn m’n nagels heel dof. Kan ik er nu gewone nagellak op doen of moet ik het juist met rust laten? Ik ben echt een newbie :see_no_evil:

Leuke match!
Kleur is For Coral Support van China Glaze. Al is de kleur in het echt wel wat warmer.

21 likes

Minder goed dekkend dan ik dacht zie ik nu :relieved:

16 likes


PG Ibiza Pink.

20 likes

Ja hoor dat kan prima. Zou er wel basecoat onder doen want je hebt kans dat de kleur sneller in je nagel trekt nu.

1 like

Ik wilde denk ik gewoon voor blanke lak gaan, maar als ik een kleurtje neem is een base-coat wel een goeie. Dankje!

Oh ja blanke lak is sowieso geen probleem. Je kunt eventueel ook nog je nagels insmeren met olie, dat 5 minuten in laten trekken en dat het overtollige wegvegen. Dat haalt de glans ook weer terug en kun je in principe zo vaak als je wil doen

2 likes


Naar aanleiding van de poll die ik gisteren in het stel je vraag topic postte ben ik toch voor de eerste kleur gegaan. Is een beetje lastig vast te leggen want in ieder licht lijkt het weer een beetje anders.

38 likes

Welke is dit? Mooie kleur!

1 like


Dit was eergisteren, ik had geen tijd meer voor topcoat dus inmiddels al gigantisch gechipt, denk dat ik het er zo af ga halen :roll_eyes:

9 likes