Show je nagels

Een gellakje van Ali. CNHDS in de kleur 070.

1 like

Mesauda Cool Breeze :blowfish:

18 likes

Face Stockholm nr 173

18 likes

12 likes

44 likes

Ik ben echt jaloers, ik mag wegens mijn werk geen nagellak. Misschien moet ik maar meer aandacht gaan besteden aan mijn teennagels.

Vraagje: weten jullie een mooi licht camel kleurtje qua nagellak met crème finish? En dan ook nog het liefst gewoon van de drogist. De meeste hebben allemaal een roze ondertoon.

29 likes

Aparte vorm nagels, eerste keer dat ik dit zie. Ben je nooit bang om mensen te prikken? :stuck_out_tongue:

3 likes

16 likes

Haha, het zijn wel stiekeme kleine wapentjes, ja. Ik heb dit nu voor het eerst en ik hoop niet dat ik een situatie meemaak dat ik in m’n handen knijp, want dan heb ik 4 gaatjes in m’n handen. Maar ik moet zeggen dat ik het voor andere nog redelijk veilig kan houden. :joy:

1 like

Zelfs na een dag winkelen zit ie nog goed :heart_eyes:

9 likes


Essence Pumpkin Spice

Zie nu dat ik m’n nagelriemen nog even schoon moet maken, maar ben heel trots op m’n ringvinger- en pinknagel! Nu de rest nog.

16 likes

Pink Tank van Sally Hansen Miracle Gellak

9 likes

36 likes

Wat zijn nou goede dekkende nude kleurtjes waarvoor je dus geen 3 lagen nodig hebt? Lak het liefst 1 dikke of anders twee dunne…

Essie - pinkies out

@Yzile ik weet niet hoe nude je zoekt, maar ik vind dat je bij de H&M veel goed dekkende nude/neutrale kleuren kunt vinden!

11 likes

Beetje wittige lichtroze tinten het liefst maar ga eens bij de h&m kijken dan!

Drie lagen Essie allure. Lijkt wel mooi van een afstandje maar zit er niet mooi op. (Door drie dikke lagen en dan nog topcoat en mijn ongeduld, niks ten nadele van t lakje)

16 likes

Zaterdag laat ik mijn solarnagels eraf halen nadat ik ze bijna een jaar heb gehad. Ik hoop dat mijn nagels eronder nog een beetje oké zijn. Hebben jullie tips voor het verzorgen van je nagels, of goede nagelverharders?