Show je nagels

Ik dacht echt dat ik dit was hahah. Leuk!

7 likes

17 likes

20 likes


En mijn kat says hiiii :smirk_cat:

Ik had dit kleurtje gekozen omdat er maar twee weken tussen zit tot mijn volgende afspraak. Gelukkig maar, want ben er niet zo’n fan van. Toch best lastig te combineren!

19 likes

Ik zat te twijfelen of ik dit kleurtje wilde hebben maar er zat een 50% sticker op, dus toch maar weer meegenomen :see_no_evil:

Tiers of Joy van Essie

21 likes


Vers van de pers

20 likes

Zo kom ik nooit van mn Essie verslaving af.
:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

10 likes

Super leuk kleurtje, heel apart!

1 like

Thanks! :smile:
Ik wilde eigenlijk voor geel gaan, maar de geel die ze hadden paste niet bij mijn huid.

1 like

Pretty! Welk kleurtje is dit? En waar is je horloge van? :see_no_evil:

Same! Ik probeer mezelf altijd te beperken tot 1 lakje, maar dat gaat lastig worden met deze collectie :sob:

1 like

Wat tof! Welke lak is dit als ik vragen mag?

Mooi Barbie roze kleurtje! (Hij lijkt meer oranje op de foto)

15 likes

Unicorn nagels! Beetje lastig vast te leggen maar er zit dus zo’n gloed overheen

23 likes

Donkerrood met rose gouden glittuuurs

Ik dacht laatst met een semi dronken hoofd dat korte nagels wel tof waren. Maar nu heb ik spijt en mis ik mijn lange nagels. Kan geeneens krabben als ik jeuk heb haha. En dat terwijl ik jaren korte nagels heb gehad.

24 likes

Oh ik vind je nagels zo ook mooi en redelijk lang. Of iig je hebt een lang nagelbed en je nagels zijn smal!

1 like

Dankje! Van de ene kant ben ik er wel blij mee, maar ik vind almond nails of coffin nails (niet mega lang maar gewoon nog handelbaar zeg maar) echt heel tof, maar dat gaat dus met mijn nagelvorm amper omdat ze dus zo lang en smal zijn. Ziet er dan heel anders uit dan het zou moeten. Dus wat dat betreft zou ik toch graag bredere nagels willen met een korter nagelbed

Ik heb hetzelfde probleem, echt vervelend soms.

2 likes

44 likes


Echt een pain in the ass om de kleur mooi op beeld te krijgen. Is meer oker dan geel

31 likes