Show je nagels

9 likes

25 likes

Heb je dit zelf gedaan? :blush: Doet me heel erg denken aan de stijl van Lakwerk!

Ja heb het zelf gedaan! Ik deed altijd zelf al mn nagels met gellak maar niks bijzonders
 Ik vind dat abstract stijltje zo leuk. Dus vandaag zelf maar eens aan de slag gegaan en voor een eerste keer ben ik zeer tevreden :grin:.

4 likes

Mesauda 112 Girlfriend

41 likes

Is het al zomer :eyes:

12 likes

Superlief juist! :heartbeat: Ik was ze eigenlijk na een paar uur al zat, want ik houd juist wel van fellere kleurtjes en bijzondere patroontjes (waar ik nooit inspiratie of energie voor heb, haha), maar nu vind ik ze weer helemaal leuk haha. :blush:

1 like

Claim to Flame van Essie. Nieuwe zomer collectie. Vind het zo leuk dat hij een beetje mat opdroogt.

15 likes


Voor het eerst in tijden weer gellak laten doen!

24 likes

Mesauda is inderdaad een Italiaans merk! Het wordt in ~mijn~ nagelsalon gebruikt en ik heb een winkel heel dichtbij, dus helaas geen ervaring met online bestellen. Ik kan wel beamen dat de prijs-kwaliteitsverhouding van zowel de normale nagellak als de gellak héél goed is! Misschien een tip als je eens in Italië bent of als je meer kleurtjes/make-up zou willen bestellen, want op de officiële website zie ik dat verzending binnen de EU gratis is voor bestellingen boven de 50EUR. :slight_smile:

Mooi zeg!

1 like

12 likes

Vraagje;
M’n eigen nagelstyliste is op vakantie en ik heb 6 juni een afspraak. Ik heb alleen gellak. Nu heb ik m’n vorige afspraak door omstandigheden gemist en heb ik zelf de lak eraf gehaald. Dat zonder problemen maar merk dat m’n nagels echt zwakker zijn geworden nu er niks meer op zit dus nu zijn ze allemaal heel kort

Zij kan geen babyboom nagels zetten helaas. Nu twijfel ik om ergens anders naartoe te gaan voor acryl nagels met babyboom ‘kleur’.
Ik kan er alleen echt niet tegen als er met een vrees (hoe schrijf je dat?) wordt gewerkt, dat trillen en geluid kan ik niet tegen, trekt door in m’n hele lichaam.
Oké lang verhaal; hoe niet loyaal is het als ik ergens anders een afspraak ga maken voor dus acryl babyboom nagels en daarna weer naar haar toe ga?

Ik ga tijdens de vakanties van mijn nagelstyliste bij iemand anders en ik heb het haar gewoon gezegd. Ze wilde gewoon dat we samen naar de foto’s van de andere nagelstyliste haar werk keken. Want soms heeft ze als iemand anders een bijwerking doet bvb meer werk dan normaal.

1 like

Iemand ervaring met kunstnagels van rose poeder? Schijnt goed te werken bij nagelbijters

Hoe bedoel je ‘‘rose poeder’’, is dat een merknaam, of bedoel je de roze kleur van het poeder waar ze mee werken haha?

Nee het is niet de kleur, echt het product (netzoals acryl ook het product is)

Oh die ken ik niet! Een vriendin van mij bijt ook nagels en zij heeft solar nagels. Ik heb zelf ook een jaar solar gehad en die vind ik wel heel prettig. Mijn eigen nagels kwamen er ook behoorlijk netjes onder vandaan toen ze er definitief af gingen!

1 like

Bedoel je zoiets als dipping powder? Ik heb net even gegoogled op rose powder/poeder maar het enige wat ik dan vind zijn kleuren met die naam.

2 likes

Ik weet eigenlijk ook niet wat het precies is, daarom vraag ik het hier haha. De salon in mijn stad biedt het aan, maar ik kan er verder niet echt iets over vinden.