Show je nagels

Apart haha. Misschien hebben ze er hun eigen naam aangegeven ofzo?

In ieder geval als het zo werkt als dipping powder, dan is het best een goed systeem, maar wel om inderdaad in een salon te doen. (Thuis kan op zich ook wel maar dan moet je wel zeker weten wat je doet en zonder enige ervaring is het echt dik af te raden.) In principe is het een soort acrylpoeder met een activator die je kunt vergelijken met secondelijm als het ware. Dat wordt in combinatie met elkaar heel hard. Het enige nadeel is wel dat het soms wat langer duurt omdat je dus constant moet dippen voor een x aantal lagen. Of dit per se beter is bij nagelbijters weet ik niet. Naar mijn idee is het hetzelfde effect als solar, gel en acryl. Het eraf halen werkt ook exact hetzelfde, dat gebeurt met een e-file. Sommige dipsystemen zijn af te weken met pure aceton. Maar veel merken niet.

Maargoed of rose poeder en dipping hetzelfde is weet ik dus niet. Dat zou je dan na moeten vragen, maar grote kans van wel. Zoveel andere poeder systemen bestaan er niet

1 like

Heeft een van jullie goede ervaringen met de nagellak van Hema? Ik stond met met deze kleur in mijn hand maar ik heb hem toch niet meegenomen omdat ik de lak van Hema best stroperig en niet dekkend vond. Maar dat is wel al lang geleden. Vind de kleur namelijk heel mooi

Ik ben er super tevreden over! Met een goede base- en topcoat zit het bij mij na een week nog mooi. Ik gebruik altijd 2 laagjes en dat dekt bij mij goed.

1 like

Ik heb ook precies deze kleur en ben er heel tevreden over! De laatste tijd lakken de hemalakjes echt fijn en zijn lekker dun.

1 like

@soleado @Rozevarken Wat fijn om te horen! Dank jullie wel. De volgende keer neem ik dit kleurtje mee


Toevallig smeer ik net longlasting van Hema op! Vind het fijne lakjes.

14 likes

Ik ga morgen acrylnagels laten zetten (voor het eerst überhaupt naar een nagelsalon) :open_mouth:
Hopelijk is het mooi en kan ik mijn nagels hier showen! Ze zijn nu altijd kort en afgebeten, duw ben echt heel benieuwd

2 likes


Zit een laagje trind lak op.

Moet ze weer even korter maken, zijn voor mijn doen erg lang.

10 likes


Neon oranje

29 likes

19 likes

Lekker droge nagelriemen en moet de boel nog even cleanen, maar bij deze China Glaze Kiwi Cool-Ada:

20 likes

10 likes

Gewaagd kleurtje! Wel leuk :slight_smile: En mooi gedaan!

1 like

Ik smeer nu 2 weken iedere avond jojoba-olie op m’n nagelriemen en halverwege de dag ook handcreme (wil overdag geen olie smeren omdat het dan over m’n hele toetsenbord komt) maar m’n nagelriemen zien er nog steeds lelijk uit; droog, velletjes, rood… Ik kom er verder ook helemaal niet aan. Hebben jullie nog tips? Gewoon volhouden met die olie?

Iemand had hier lila nagels en wilde ik ooohoook

13 likes

En dit is China Glaze Treble Maker. Weer met droge nagelriemen en zonder clean up ronde :sweat_smile:

23 likes

Wauw!

1 like

Ik heb voor het eerst bij mezelf gelnagellak gedaan en heb ondervonden dat het echt heel belangrijk is om met de topcoat niet over je nagelriemen te gaan want dan komt er lucht onder en krijg je hele lelijke rafelrandjes als je het achteraf probeert te corrigeren. Dus niet judgen op die ringvinger ajb. Heb het expres zo gefotografeerd dat je goed kan zien wat ik bedoel


Et valt van boven niet echt op maar beide ringvingers zijn zo lelijk en pink een beetje. Dunne ronde nagels zijn het moeilijkst want als je dik lakt druipt het snel in de zijkanten en als je dun lakt krijg je soort kale strepen. Nog ff oefenen dus!!

17 likes

Ziet er heel netjes uit! Mooi kleurtje ook. Heb je zo’n set met een lamp gekocht? Ik ben ook op zoek dus ben wel benieuwd hoe jij het hebt gedaan :ok_woman:t3:

1 like

Ik heb ook best ronde nagels waardoor gellak snel tussen de nagelzijkant en huid kruipt. Wat ik doe wanneer dat gebeurt of dreigt te gebeuren is met een plat nail art kwastje (het eyeliner kwastje van essence is ook heel fijn hiervoor) even langs die zijkanten te gaan voordat je je nagels onder de lamp doet. Mocht het heel hardnekkig zijn waardoor het niet weggaat met alleen vegen zoals bij felle of donkere kleurtjes dan kun je het kwastje even in nagellakremover dippen. Sinds ik dit doe heb ik eigenlijk nooit meer gehad dat gel aan de zijkant gaat liften.

Wel een hele mooie kleur trouwens!

3 likes