Show je nagels

Geen idee. Nog nooit geprobeerd

1 like

Ik zou echt niet krabben, grote kans dat je je nagels beschadigt. Idd met aceton weken in aluminiumfolie

Eerst je glanslaag er af vijlen met een gewone nagelvijl en dan de rest er af weken met aceton. Als je goed geweekt heb kun je het er zo af halen en de restjes zou ik met een houten nagelriem duwer (geen idee hoe dit heet in het Nederlands) eraf krabben. Niet eraf gaan pulken want dan beschadig je je nagel.

1 like

Eerste keer zelf gellak gezet! Benieuwd hoe lang het erop zal blijven… Ben voor een neutraal kleurtje gegaan deze keer, omdat ik eigenlijk dacht dat het moeilijk lakken zou zijn en dus veel foutjes zichtbaar zouden zijn

27 likes

Ik ga nooit voor felle kleurtjes maar op vakantie is het toch een stuk leuker

18 likes

Wat een mooie kleur! Welke is dit?

Thx! Milky Taupe van Pinkgellac. Heb daar zo’n complete set besteld zodat ik meteen aan de slag kon. Dit is zo’n kleurtje dat altijd kan :smiley:

1 like

Ik had vier nieuwe lakjes besteld en ik kreeg vier lakjes van mijn moeder cadeau, dus misschien een rare combinatie maar ik had keuze stress :joy:
Het groene lakje is peace in love 1142 van masura, op mijn ringvinger zit stop look and glisten van Essie. Op mijn duim zit een laagje la sylphide 1217 van masura, maar die viel erg transparant uit, dus heb ik er diamond dust van painted polish overheen gedaan haha.
En overal zit een laagje super dry gloss top coat van catrice op, echt hele chille top coat!

12 likes

Die dry topcoat heeft alleen wel echt m’n nagels verpest. Het droogt heeeel erg uit en na 3/4 weken gingen nn nagels zo erg chippen dat er niks meer van overbleef. Hoop dat dat bij jou meevalt!!

Ow dat klinkt niet zo goed haha. Ik heb hem pas sinds deze week, ik zal het in de gaten houden!

1 like

Wauw, zo mooi die groene!

1 like

Ik had dit ook met die topcoat en kwam erachter toen jij dat tegen me zei omdat m’n nagels maar bleven afbrokkelen en nu ik het niet meer gebruik, zijn mijn nagels (na een paar weken aansterken) weer helemaal de oude. Dus wil je even bedanken voor je opmerkelijkheid/advies/goede raad hahah

1 like

Ja precies, het is meer dat áls je het krijgt dan weet je gelijk waar het van is. Misschien valt het mee!

1 like

Jaa fijn dat je het zegt! Mochten mijn nagels spontaan afbrokkelen, dan weet ik dat het door de top coat komt :sweat_smile:

Ik vind het een hele leuke combinatie eigenlijk!!

1 like

H📀L📀 dus nogal moeilijk vast te leggen. Maar het is Not in this galaxy van China Glaze

10 likes

Essence tip top taupe

12 likes

Nog altijd op zoek naar een perfect okergeel kleurtje maar tot die tijd neem ik wel genoegen met deze. Iemand tips?

Echt lang geleden dat ik dit topic heb gelezen zeg, was normaal altijd mijn lievelingstopic maar ik liep zelf al bijna een maand rond met afgebladderde bordeaux nagellak wegens tijdsgebrek (masterproef deadline!) dus ik meed dit topic een beetje :stuck_out_tongue:

17 likes

Door @Geo had ik ook zin in groen! Eindelijk langer dan een paar dagen aaneengesloten vrij van m’n horecabaan dus kon ze weer eens lakken :blush:

11 likes

Dit is dus een pastel peach kleurtje. De naam is salmon run van cnd
Ik heb daarnaast een poging gedaan mijn nagels wat vierkanter te maken. Wat vinden jullie?

De kleur is wel wat frisser in het echt hoor. Mooiere glans. Twee laagjes kleur btw

15 likes