Heel mooi. Zelf gedaan of laten doen? Zou graag het adres van je styliste krijgen. Erg ~rauw~ dit
Zelf gedaan! Heb verscheidene stylistenopleidingen genoten, ben ook te boeken voor bruiloften en andere speciale gelegenheden xx
Het zijn 345 en 346 van Kiko en de glitter is I’m not lion van China Glaze.
Was geïnspireerd door @Geo
Mooie ringen heb je! Mag ik vragen waarvan ze zijn?
Ik vind het heel chic!
Thanks! Ik ga eens kijken op die webshop
Zo mooi allemaal! Ik draag graag rode kleuren maar nu zijn mijn nagels echt keigeel. Ik gebruik wel nagelverharder maar vroeg me af of er iets is wat ook echt de kleurverandering tegengaat?
Een goede basecoat dragen. Ik denk dat nagelverharder niet echt onder die categorie valt. Als ze echt gestaind zijn dan is er geen andere optie dan laten uitgroeien.
Pas op: voeten!!
Voor diegene die voeten vies vindt dus even een spoiler maar ik heb m’n eerste poging tot ombre nagels gedaan vind het best leuk en fancy geworden eigenlijk
Ziet er tof uit! Hoe heb je dit gedaan?
Eerst wit gelakt, dan 1 laagje die nude kleur.
Daarna op een sponsje neon en nude gedaan en dat gestempeld op alle nagels.
Had van te voren m’n nagelriemen afgeplakt met schilder tape hahaha.
Had dat ook wel langs de bovenrand kunnen doen want die zat ook onder de neon.
Het ziet er van dichtbij niet heel netjes/ombre uit maar overall geeft het wel een ombre resultaat!
Dankjewel voor het complimentje
Wat leuk!
Als ik zie hoe netjes jullie altijd jullie nagels lakken, schaam ik me altijd een beetje voor mijn lak skills. Dus niet perfect gelakt, maar ik vind het wel een leuk kleurtje
Niets om je voor te schamen hoor, het ziet er mooi uit. Echt een heel cool kleurtje ook zeg!
Wat lief! Dankjewel, het is een kleurtje van Essence. Als ik thuis ben zet ik hier de naam er bij