Vergeten om vorige week een foto te maken dus bij deze alsnog. Wel met een beetje uitgroei.
Echt heel leuk! Hoe heb je die zwarte lijnen aangebracht? Ik heb je foto opgeslagen om na te maken ooit!
Dankjewel . Dit was een eerste poging met waterdecals. Het zijn waterdecals van aliexpress.
Het linkje werkt helaas niet meer maar als je zoekt op waterdecals vind je een hoop andere leuke!
Ha grappig, ik ging meteen zelf ook nog even zoeken op waterdecals abstract en het zijn dezelfde als dit linkje:
€ 0,22 15% Off | Full Beauty 1 Sheet Nail Water Sticker DIY Black Abstract Image Nail Art Paper Decoration Manicure Style Tool CHSTZ651-53
https://s.click.aliexpress.com/e/65dqmco
Wow mooi! Doe je er ook nog een laagje topcoat overheen nadat je de water decal hebt aangebracht, of is dat niet nodig?
Ja wel een laagje topcoat over doen! Zou zelfs aanraden om er twee laagjes topcoat over te doen want mn middelvinger raakte vrij snel beschadigd omdat de decal niet goed “geseald” was.
Okee goed om te weten, thanks!
Succes en zeker het eindresultaat hier posten!
Werkt het makkelijk?
Ja dit was mijn eerste keer en vind het echt supermakkelijk. Ik knip eerst het plaatje uit, haal de bovenste laag folie eraf, 10-15 sec in water leggen, eruit halen en eraf schuiven met een pincet. Dan kun je het plaatje zo op je nagel leggen.
Ik had laatst wit en vond dat toch wel heel leuk. Daarom nu weer wit gedaan maar wel met een leuk detailtje
Ik heb weer een nieuwe creatie: inhale van Cadillacquer en op mijn middelvinger een zwarte lak van Catrice met diamond dust van Painted Polish. (Holo all day every day

Zit hier nou ook iets van flakes in? Zie nu dat mijn huidige manicure geïnspireerd is op de jouwe haha. Waarschijnlijk in mijn onderbewustzijn opgeslagen. Had ook wel meer steentjes kunnen doen en vind het bij jouw nagelvorm wel wat mooier
Ben vet trots want mijn nagels zijn best mooi lang voor mijn doen dus gelakt en nu kijk ik er steeds trots naar #totaalnietboeiendverder
Ik wilde dit ook doen! Alleen kan nérgens een lichtgele vinden…
Welke kleur is dit?