Show je nagels

GDCOCO 805 (van aliexpress!) :blush:

lekker nude kleurtje weer

32 likes

Sandy Toes van Nobility!

Mooie nagels en ook mooie handen!

1 like

Cheetah print is toch wel mijn favoriet…

Hema, nr 101 girl with the pearl…Fogan nr 20 en acrylverf zwart.
Nr 101 is echt een hele mooie parelmoer nagellak met een mooie shine. Echt een aanrader!

14 likes

Heel mooi! Welke nagellak is dit?

1 like

Macchiato van Sensationail

23 likes

Rituals vintage pink !

1 like

Oefening baart kunst! Ben benieuwd succes👍

8 likes

Ik heb mijn gelnagellak eraf gehaald, maar ik heb nog superveel resten basecoat op mijn nagel die ik er onmogelijk af krijg, help! Ik heb geprobeerd er normale nagellak overheen te doen, maar het bobbelt superlelijk en raar. Ik draag ze nu maar zo, kaal, maar ik ben bang dat ze breken en moet/wil ze juist langer groeien voor mijn beste vriendins bruiloft over 3 weken. -_-"

2 likes

Wauw, jij hebt echt perfecte nagels :heart_eyes: Sorry haha, geen tip voor je probleem

4 likes

Heb je ze al geweekt in aceton?
Anders zou ik een afspraak maken in een salon om het eraf te laten halen met zo’n elektrisch vijltje.

1 like

Wikkel je nagels in folie, met een watje doordrenkt met aceton. Laat het even 10 minuutjes weken en dan voorzichtig eraf schrapen. Dit zou inprincipe moeten werken. Succes.

1 like

Heel mooi! Staat ook goed bij je huid. Hoe bevalt Sensationails jou?

1 like

Over Sensationails gesproken: ik heb hier nog een lamp en wat lakjes thuis die ik niet gebruik. Heeft iemand interesse?

Thanks! Lief van je :blush:. Heel verschillend eigenlijk: de ene keer blijft het 2 weken zitten, de andere keer kan ik het er na 2 dagen al aftrekken. Terwijl ik m’n nagels altijd hetzelfde doe. Lakjes dekken ook niet bijzonder goed. Hoop dat je hier iets aan hebt!

cheetah print op een ombre achtergrond. Nagellak: Essence, Fogan, acryl verf.

23 likes

Met flits want anders komt de kleur niet goed over.
Hot shot van Orly
Met een glitter lakje uit Londen
moet alleen nog mijn nagelriemen even opschonen

9 likes

@Blauwra en @SDzign: het gros van de gellak was er gelukkig al afgehaald door mijn nagelstyliste (die er bewust een basislaag op had gelaten, waar ik blijkbaar niet mee kon omgaan, haha). Ik ben hier duidelijk niet goed in, want ik heb er gisteravond 4 uur!!! over gedaan om de restjes eraf te halen. Ik geloof dat mijn nagels uiteindelijk zo’n 2 uur in aceton hebben gelegen, oeps! Geen gelnagellak meer voor mij.

Ik heb er een verstevigende basecoat op gedaan (Nail Shield van Mavala, met nylonvezeltjes) en ik kan niet wachten om over een paar dagen eindelijk weer leuke kleurtjes aan te brengen!

@Murphy, wat superlief!

3 likes