Heel herkenbaar! Ik ben ook genezen van gellak want het maakte mijn nagels erg zacht. Terwijl ik van huis uit stevige nagels hebt. Mijn nagels hadden echt 3 weken nodig om aan te sterken.
Essie herfstcollectie. Ben verliefd op die groene . Straks maar even bij Etos kijken of ze er al zijn.
Ik: “Kan niet wachten om weer felle kleurtjes te dragen!”
Twee dagen later:
Essie Not Just a Pretty Face
Ik heb nagellak op die van kleur veranderd als mijn handen koud of warm zijn.
Ik vind het leuker dan ik wil toegeven.
Ik wil jou nagels
Oké foto kwaliteit is niet al te best
Ik heb er geen speciale techniek voor, ik doe het elke week heel rustig met een glazen vijl en probeer de hoekjes zo goed mogelijk af te ronden. Als ik klaar ben met de vorm erin vijlen, ga ik er wel nog even met een buffer overheen, zodat de vorm glad blijft!
@Whitecactus, waarom! Jouw nagels zijn prachtig!
Ik misschien wel! Heb nu nul ervaring met gellak maar lijkt me fijn om zelf te doen! Kun je me pm’en welke lakjes en hoeveel je er voor zou willen?
Beetje noobvraag. Maar hoe zorg je dat ze niet scheef worden? Ik heb altijd een kant rond en een kan meer ovaal. En dus een scheve nagel.
Ik heb dat ook heel vaak, het enige wat dan werkt is de ovale kant ronder maken (waardoor de nagel ook korter wordt, maar soit) en dan de ronde kant rustig bijwerken. De enige tip die ik kan geven is om heel rustig te werk te gaan. Ik vijl overigens altijd wanneer ik nog nagellak op heb, zeker wanneer ik de vorm wil veranderen/korter wil gaan! Ik zie dan veel beter wat ik doe. (Ik buff de randjes dan wel nog bij na het eraf halen van de nagellak!)
Dank voor je tips. Ga eens met nagellak op proberen.
Dankje! Ja, is Tropical van PG. In het echt een beetje rozer dan op de foto.
Is goed! Dat doe ik zondag dan even!
Welke gellak is het mooiste?
Heb net een gellamp gekocht die ik tegen het lijf liep… ben nu op zoek naar lakjes maar er is heel veel aanbod😯