Show je werktas

Ik heb een paperbag! Tip: als je bij de ING zit, check de rentepuntenwinkel. Ik heb die van mijn voor €105 gekocht.

Ik vind hem mooi, en het formaal is goed; er passen a4 dossiers in.
Ik vind hem niet handig; het dichtritsbare zijvak is irritant en je moer eigenlijk wel iedere keer de tas opnieuw inrichten als je veel wil meenemen.
Ik raad hem eigenlijk af… :frowning:

2 likes


Niet de beste foto, maar wel een erggg fijne leren shopper :heart:

7 likes

Heel leuk!! Waar is deze van?

1 like

Thanks! Hijis van ByHinke! Ze heeft allerlei modelletjes en printjes kan je zelf je tas samenstellen. Werkt nu geloof ik alleen nog via fb en insta

1 like

Oh ik dacht dat deze van Berryltassen was! Daar hebben ze ook deze modellen @FrozenFlame :wink:

3 likes

Welk model heb je? Hoe groot is de tas? Kan er veel in?
Ik zoek nog een tas waarin ik wat papieren kan meenemen en mijn lunch.

3 likes

Ik heb model Neeltje, past echt wel veel in vind ik! Hoogte is iets van 38 dacht ik? Je kan ook.ipv een ritsvak voor een soort ‘heartline’ vorm vakken opdoen.

1 like

Wauw wat een mooie tassen hebben ze daar. Ben al een tijdje aan het rondkijken voor een nieuwe tas, deze shop ga ik zeker onthouden.

2 likes

Ja echt he! En gewoon leuk dat je ze zelf helemaal kunt samenstellen, van model tot vakjes, vachtjes en kleurtjes :raised_hands:

3 likes

Van welk merk is deze? Alle mooie tassen die ik tegen kom, zijn te klein voor mijn laptop.

3 likes

Even omhoog. Ik heb nieuwe inspiratie nodig nu we vaker van kantoor naar thuis gaan wisselen.

Volgens mij had ik hier ooit al gepost, maar ik gebruik de Fabi van Matt & Nat.

9 likes

Ik gebruik een longchamp le pliage neo, de medium maat. Kan lekker veel in (mn lunch past erbij) en heeft ook een lange strap zodat ik m even snel over mn schouder kan hangen als ik mn handen vol heb.

Plaatje van google:

15 likes

Heb deze ook en bevalt goed

3 likes

Ik ben opzoek naar een fijne tas voor werk maar weet het gewoon even helemaaaaal niet meer:

  • Zwart
  • Rugzak/schoudertas maakt niet uit
  • 13 inch laptop moet er in
  • iPad moet (met regelmaat) er in
  • liefst met meerdere vakken

Wie kan me uit de brand helpen :joy::crossed_fingers:

Edit: Thanks voor het verplaatsen, niet goed gezocht :sob:

1 like

Ik heb deze ook, maar in een L! Fijne tas, voor mijn gevoel ook wat steviger dan de reguliere Le Pliage.

2 likes

Ik heb de College Bag van Cowboysbag, is hetzelfde als een normale cowboysbag maar dan met laptopvak. Het is niet de meest elegante of moderne tas haha maar ik moet dagelijks veel meeslepen en daarvoor is het echt een fijne tas. Enige nadeel is dat hij van zichzelf, zonder inhoud, al wat zwaarder is

3 likes

Ik heb sinds kort eentje van Bold Banana! Zwart met een gekeurde strepsel om de tas af te sluiten. Die kun je ook wisselen in andere kleuren.

2 likes

Past in een L een 15,7" laptop?

3 likes

Ja die vind ik ook mooi! Alleen zie nergens goeie foto van de binnenkant, hoeveel vakken enzo. Maar ga denk ik toch binnenkort even fysiek in de winkels kijken. Sla die ook op, thaaanks!

3 likes