Mijn rains rugzak heeft een groot open vak en een apart een vak waar je laptop in past. Dit vak heeft aan de bovenkant elastiek en is verder niet verstevigd. Je laptop zit vast in het vak met een lus van klittenband (zie foto). Verder heeft hij nog een klein vakje binnenin en een klein vakje op je rug. Als rugzak vind ik hem erg fijn, maar als werktas heb ik toch een schoudertas met veel meer verschillende vakken.
Oh topper, wat fijn dit! Ik denk dat ik meer vakken wil inderdaad… opladers, portemonnee, eten, agenda etc… wil juist van alles op één hoop af haha!
Ik heb voor werk een schoudertas van Castelijn & Beerens. Die heeft echt een oneindige hoeveelheid aan handige vakjes en verstevigd laptop vak. Qua prijs wel echt een stuk duurder dan een rains rugzak, maar gaat kwalitatief ook echt wel langer mee.
Deze van Smaak Amsterdam.
Deze zeer oude tas van Vlieger & Vandan gebruik ik al 10+ jaar. Er past een 13-inch laptop in en nog best wat boeken en accessoires. Een van de eerste dure aankopen die ik deed, maar wel achteraf een goede investering.
Heb je hier misschien een eigen foto van? Ben benieuwd naar de kleur in het echt, maar ook naar hoe de gespen er uit zien.
Alleen die van mij neigt meer naar bordeaux rood maar die kan ik zo niet vinden. Gebruik hem niet als laptoptas verder maar die vak is wel handig voor allemaal kleinere meuk (extra boodschappentasje etc).
En hij is groot genoeg om als weekendtas te gebruiken.
Ik heb precies deze tas en hetzelfde probleem, ik heb helaas geen rugtastips voor je… Ben benieuwd of anderen wel aanraders hebben!
Ik wilde die van mij tippen, vind deze ook best chique bij een jurk, maar een extra paar schoenen gaat helaas niet lukken haha!
oeh goeie, deze is best mooi ja! En zijn die schouderbanden nog comfy als je zware dingen erin hebt? Ze zien er best smal uit?
Vind ik wel! Maar moet zeggen dat ik met de auto naar werk ga, dus heb ze niet zo lang om als dat je met fiets of OV zou gaan.
Ik heb van jouw tas een rugzak, deze: https://www.myomy.nl/my-paper-bag-backbag/ ik vind hem zelf niet heel groot, maar krijg er wel al mijn spullen in mee. Misschien goed om te vergelijken of de afmetingen verschillen met jouw tas. Er zijn twee formaten van deze tas, volgens mij is dit de grootste.
Ik ben al een tijdje opzoek naar een rugtas voor werk waar een redelijk grote werklaptop in kan en zonder dat ik op een scholier lijk. Ik neen nu steeds een laptop tas mee naast mijn canvas tas, maar ik wil gewoon 1 mooie en praktische tas. Ik zit nu op zalando te kijken, maar als iemand nog wat merken of websites kent van leuke tassen hoor ik het graag.
Duifhuizen? Dit zijn alle tassen voor 16 inch en groter.
Kijk eens naar de Kapten &Son, Tommy Hilfiger of Samsonite.
Ik heb een New Rebel via duifhuizen besteld.
Beetje kapton&son/rains knockoff
Maar ik heb hem nog niet ontvangen
Die is inderdaad wat minder prijzig!
Ik heb sinds kort een rugzak van Ucon Acrobatics, de Hajo Mini. Erg fijn met een apart vak voor mijn 15” werklaptop. Ook in veel verschillende kleuren beschikbaar.