Denk dat deze aan de kleine kant is. Een 15inch laptop is 36 x 27cm en dat is wel een gangbaar formaat voor een laptop.
Hebben mensen hier ervaring met een Kapten & Son tas als werktas? Ik vind de Bergen heel mooi, maar op trustpilot lees ik hele wisselende ervaringen. Ik zie dat het merk hier wel een aantal keer genoemd wordt, dus ik ben benieuwd of jullie iets kunnen vertellen over de kwaliteit.
Edit: Tips voor goede tassen die qua model erop lijken mogen ook! De cookies doen in ieder geval al hun werk, want krijg allemaal reclame voor tassen (Violet Hamden, Rains…)
Ik ben matig tevreden. Had er een die snel kapot ging, kreeg wel zonder al teveel problemen een nieuwe. Had de lichtroze die snel vies werd en niet schoon te krijgen was.
Ik heb de Bergen small in het zwart nu een paar dagen in gebruik. Vind ‘m stevig aanvoelen, materiaal voelt goed aan, ritsen soepel, ben er tot nu toe blij mee, al vind ik ‘m iets te klein. In de zijvakjes past geen fles oid. De normale versie was dan weer net te groot voor mij.
Aaah thanks. Ik wil een donkere kleur, dus dat zal dan meevallen hoop ik.
@Nivi Top! Ik wil de gewone versie, want 14" laptop past sowieso niet in de small.
Ik denk dat ik het er maar op gok. Ik vind ze al langere tijd mooi en vergelijk ook alle tassen met deze versie. Dank voor jullie reacties
Je zou ook eens kunnen kijken naar nordace, die heb ik en heel tevreden over!
Ik ben (goh ;)) ook op zoek naar een werktas. Heb nu een schoudertas, maar ik neem graag bakken sla ect mee naar mijn werk en dat past nu niet. Wie heeft er dus een tip voor een rugzak met laptop vak waar ook een lunch in mee kan? En dan dus niet alleen een platte boterhammen bak.
Zat zelf bv naar een rugzak van Herschel of Fjalraven te kijken, maar vind het online slecht inschatten hoe ruim een tas is.
Ik heb deze (staat soms omschreven als mannen rugzak) en hij is zo mega fijn! Laptopvak en alle ruimte die je wil. Je kan ook grotere dingen erin stoppen en alleen de rits gebruiken en niet de gesp.
Ik heb een Little America Midvolume en die is echt best ruim. Ik weet natuurlijk niet hoe groot je saladebak is maar bijvoorbeeld zo’n grote saladebak van de Albert Heijn zou er prima inpassen! Wel verticaal dan natuurlijk.
Ik heb de grote rugzak van Herschell, volgens mij de grootste maat en ik heb spijt dat ik niet de iets kleinere heb gepakt. Hij is ruim, maar vooral hoog. Dus je kan goed stapelen. Ben zelf alleen niet zo groot dus ik zie eruit als een brugklasser als ik hiermee rondloop. Maar alles past er wel in, grote waterfles, theefles, NC koptelefoon, laptop, lader, bak(jes) met eten, etui en iets van een boekje/notitieblok.
Hebben mensen nog aanraders voor fijne laptop rugtassen?
Ik heb het topic helemaal doorgekeken, maar heb nog niet echt iets gezien dat me heel erg aansprak, en er lijken aardig wat posts verwijderd. Ik heb al gekeken bij travelbags, littlegreenbag, duifhuizen en de bijenkorf.
Ik zoek een rugzak met een apart laptopvak waar ook de stroomkabel e.d. goed in past, waar een broodtrommel en waterfles in passen, en die goed sluit met bijvoorbeeld een rits, niet alleen een flap. Ik wil vooral dat hij slijtvast is, een beetje tegen regen kan (helemaal waterproof hoeft niet) en dat riempjes niet gaan rafelen na een tijdje (ik graag iets tweedehands kopen als ik het kan vinden). Geen echt leer en liefst ook niet te zwaar van zichzelf.
En liefst niet al te groot/diep want ik ben klein en lijk met een rugzak al gauw op een brugklasser Een andere kleur dan zwart of grijs zou ik leuk vinden (ook al lijk ik daarmee waarschijnlijk nog meer op een brugklasser)
Edit: ik vind tassen van Herschel vaak wel leuk maar ik heb er een die ik erg onhandig vind, omdat hij te plat is, uit één groot vak bestaat en alleen een flap heeft, die niet goed dicht blijft zitten. Andere modellen vind ik weer te groot.
Kapten and son? Hebben veel leuke en nette rugzakken! Het model dat ik heb, Fyn, is net wat te klein voor je wensen (door het strakke elastiek bovenin kan je ‘m niet helemaal lekker vullen met alle spullen).
Die zien er inderdaad netjes uit, maar ik vind ze allemaal een beetje serieus/saai
Misschien dat ik uiteindelijk toch wel voor zoiets kies hoor, ik heb gewoon een praktische tas nodig
Een vriendin van me is hier heel blij mee: https://omybagamsterdam.com/products/jean-backpack-wild-oak-soft-grain-leather
Zelf heb ik deze https://www.thelittlegreenbag.nl/rugzakken/dagrugzakken/matt-nat/fabi-arbor-backpack/176062
Geen rugtas, maar wel super handig: https://www.samsonite.nl/be-her-tote-15.6---dark-navy/144375-1265.html
Geen ervaring met dit merk maar die tassen achtervolgen me online. Misschien is dit wat, als rugzak te dragen maar ook als handtas of schoudertas.
Staat nog meer op die site. Die tassen met die strikken kunnen de strikken van af.
Heb je die van jou al lang, en blijft die mooi?
ik heb hem al eerder aangeraden maar: Uniqlo U Drawstring Bag | UNIQLO
ben er echt blij mee want er past vanalles in en ik vind 'm ook gewoon heel leuk
Ik denk haast dat je dit merk al gezien hebt, maar ik moet door je beschrijving denken aan een Fjallraven kanken. Heb ik zelf niet dus geen ervaring met de kwaliteit, maar is in ieder geval wel in allerlei kleuren te verkrijgen
Ik heb een rugzak van cabaia voorwerk. Past veel in en in veel kleuren te krijgen