Show je werktas

Ik vind de rugzakken van the north face altijd mooi

3 likes

Nordace tassen zijn top. Ik ben echt ultiem gelukkig met mijn Siena. Die is wel iets groter, maar er zijn ook kleinere.

Ik heb er ook 1 van Ecosusi, maar die is echt heel krap van binnen. Die neem ik nu in de praktijk alleen mee als ik alleen een laptop zonder voeding mee moet. Kan er nog een flesje water en een notitieboekje bij, maar heel veel meer moet ik er dan niet in willen proppen.

1 like

Ik heb deze als werktas: https://www.zalando.nl/fjaellraeven-ulvoe-23-rugzak-dark-grey-f2554o016-c11.html

En past alles prima in, niet teveel vakjes, maar precies genoeg. Vond een North Face ook altijd fijn, maar daar zaten zoveel vakjes in dat ik alsnog alles kwijt was haha.

3 likes

Iets meer dan een half jaar, ziet er nog als nieuw uit eigenlijk. Gebruik m twee a drie dagen per week.

3 likes

Ik heb er een van dakine, al 6 jaar ofzo. Kan het precieze model zo niet vinden maar nog steeds heel blij mee! En ze hebben verschillende patronen en kleuren

3 likes

Volgens mij hebben al die cabaïa rugzakken zo’n los voorvakje he?
Hoe stevig zit dat vast vind jij? Kan dat er niet zomaar afgerukt worden?
Ik weet dat ik een tijdje geleden in een cabaïa winkel geweest ben (geen idee meer waar) en dat ik het er toen niet zo handig uit vond zien.

3 likes

Zit bij mij wel gewoon stevig vast

5 likes

Ik heb deze ook sinds 2019 al en wordt nog steeds elke dag gebruikt! Hij is nog steeds mooi ook en ik sleep ‘m ook mee op vakantie. Echt een hele goeie aankoop.

2 likes

Ik heb er eentje van the north face (borealis classic), maar denk dat je die eigenlijk wel te groot vindt. Al vind ik het op zich nog wel meevallen omdat je die heupbandjes kunt wegsteken in vakken aan de zijkant (en dat voel ik ook niet in mn rug zitten dan oid) en er ook bandjes aan de zijkant zitten waarmee je de tas platter kunt houden. Hiervoor gebruikte ik vaak een rugzak van fjallraven, maar die heeft maar 1 groot vak en dan kwam het er toch vaak op neer dat ik m’n eten/drinken alsnog weer in een extra tas aan het meeslepen was. Dus ik ben wel blij met deze rugzak met meerdere vakken waar ik wel alles in gepropt krijg! Ik heb 'm zelf in vrij saai donkerblauw, maar er zijn wel meer kleuren.

2 likes

Ik zoek een handtas voor werk waar genoeg in past. Ik gebruik nu een basic eastpak en dat past allemaal net. Heeft iemand aanraders? Ik zat te denken aan zoiets, maar of het handig is, geen idee

1 like

Ik ben ook al langer op zoek naar een nieuwe werktas dus zoek met je mee. Die jij stuurt is leuk maar persoonlijk vind ik dit geen prettig model tas ivm al je andere spullen.

Deze lijkt me praktischer omdat je bij een ‘staande’ tas dingen op elkaar stapelt. Ik heb zo vaak dat mijn mandarijn of peer geplet is of dat ik geen spullen kan vinden… en hier lijkt naast een laptop ook nog plek te zijn voor je lunch etc.

Of deze:

1 like

Die bovenste lijkt me groot genoeg, maar krijg er wel een weekendtas gevoel van. Wat is de link van die onderste? Ziet er leuk uit, maar misschien te klein

Ik haal altijd alle spullen uit mijn tas en leg het op m’n bureau, dus dat stapelen is geen probleem. Ben alleen bang dat mijn voorbeeld te klein voor al mijn spullen is. En ik fiets naar kantoor, dus de tas moet ook enigszins waterdicht zijn

1 like

Mocht je (veel) geld hebben, is dit een prachtige tas met laptopvak en ruimte voor andere spulletjes:

IMG_2797

5 likes

Halloooo, hoe blij ben je hier mee nu een jaar later? Ik stond gisteren op het punt om eenzelfde te kopen, maar twijfelde nog beetje aan formaat.

1 like

Ik heb een andere van Ucon Acrobatics (Kito), nu een half jaar ongeveer, en die bevalt erg goed. Gebruik hem 2-4 keer per week voor kantoor, omdat het de enige is waar mijn 15" werklaptop in past. Als ik een kleinere laptop had zou ik ook zeker een kleinere tas gebruiken, want hij is wel vrij groot, maar ja :woman_shrugging:t3:

3 likes

Echt een fijne tas, mijn laptop past er precies in.

3 likes

Mij bevalt hij ook goed! Enige is dat op het beige gedeelte wat sneller zwarte veegjes van het OV opkomen, maar niet storend ofzo.

1 like

Herschel - Retreat Tote Ash Rose

Besteld maar nog niet ontvangen dus afwachten of deze goed gaat bevallen.

Met laptop vak, groot vak en nog een groot vak met netje aan de binnenkant. Buitenkant 2 plekken om flesjes of bijv paraplu in te doen en een klein vakje voor telefoon/haakje voor sleutels etc. Ook te dragen als rugzak, vind m echt heel handig!

8 likes

Deze na tips en ervaringen in dit topic. Loop er nu een aantal weken mee en hij bevalt uitstekend! Ucon Acrobatics Jasper Mini

10 likes