Show je werktas

Welk model is dit?

Ik ben nog steeds op zoek naar een fijne werktas, maar kan het maar niet vinden en deze ziet er goed uit. Heb intussen al zoveel geprobeerd en het is het allemaal net niet steeds.

3 likes

Het is DEZE

5 likes

Nog steeds heel blij met deze, past lekker veel in

4 likes

Ik gebruik het 4 dagen per week en de tas ziet er nog heel goed uit. Echt een aanrader.

1 like

Ik vond de laptoptas hiervan juist niet zo’n aanrader. Ik heb die twee jaar 5 dagen per week gebruikt en hij was aan het einde echt af. Rits was niet goed meer, de haakjes van het lange hengsel afgebroken en veel beschadigingen op het leer. Super jammer, zeker voor de prijs.

Ben nu op zoek naar een nieuwe laptoptas (geen rugtas) die ook handig is op de fiets, niet te sportief en waar nog wat extra spullen in passen (waterflesje, bakje met eten, opschrijfboekje, etc). Maar zal het topic eens doorscrollen.

2 likes

Heb je deze nog en ben je tevreden? Ik wil ook een werktas.

Sinds kort gebruik ik deze in lila/oranje, hij is echt fijn en heeft een laptopvak :heart:

8 likes

Heb deze ook nu een paar jaar en inderdaad erg fijn! :heart:

1 like

Zijn die schouderbanden niet heel erg smal?

1 like

Zelf geen last van, zijn wel smal ja!

2 likes

Ze zijn inderdaad smal! Maar mijn tas is meestal niet zo zwaar dus het stoort mij niet (met kleine laptop, flesje water, lunchbakje, sleutels, pashouder, telefoon, toilettas). Als ik veel spullen mee heb gebruik ik een grotere tote bag of rugzak.

1 like

Doorgaan met de discussie van Show je werktas :

Hoi, heb jij nog een tas gevonden :grimacing:? Je eisenlijst komt aardig overeen met die van mij.

Ja! Ik heb een Cabaïa Adventurer Medium gekocht. Die voldeed uiteindelijk aan al mijn eisen, het enige waar ik mijn twijfels bij had was het losse voorvakje maar dat blijkt in de praktijk geen probleem (ik doe daar alleen nooit waardevolle spullen in).

Wat hem vooral heel handig maakt is dat hij als een soort schelp opent (er zitten beugels in), waardoor je overal heel makkelijk bij kunt:

Er pas wel alleen een 13 inch laptop in. In de large past een grotere laptop, maar die tas is zo ontzettend veel groter, dat zag er bij mij echt niet uit.
Maar deze is perfect voor mij, alles past er in en heeft een eigen plek in de vakjes, en het is toch een compacte en comfortabele tas. En in veel leuke kleuren te krijgen (ook op Vinted).
Je hebt ze in verschillende materialen, zoals geweven stof en ribfluweel. Ik heb hem van een soort vegan nubuck-achtig materiaal en dat blijft tot nu toe heel mooi.

5 likes

Ik heb een soortgelijke tas van het merk Anello

Super tevreden over, inderdaad ook met zulke beugels. Het fijne aan deze tas is dat hij op de rug ook twee vakken heeft en daar steek ik dan mijn waardevolle spullen omdat ze dan minder snel gejat kunnen worden!

Die van cabaïa heeft inderdaad ook een vak op de rug, erg handig!

Hi! Ik ben er wel tevreden over. De tas blijft erg mooi en kan daadwerkelijk tegen een regenbui.
Wel zitten er nauwelijks vakjes in, dus dat moet je prima vinden. Het grote vak heeft een laptopvak en nog een klein vakje met ritsje en daarnaast het voorvak.

1 like

Lekker beinvloed weer maar heb ook een cabaia besteld, ben benieuwd.

Was zaterdag in een tassenwinkel maar was t allenaal net niet.

1 like

Tommy Hilfiger soft tote! Past echt net mijn 15,6 werklaptop in. Top-tas!

2 likes

Ik ben nu wel benieuwd wat je er uiteindelijk van vond :geek:

Ik heb hem nog niet in gebruik genomen, maar ga hem wel houden. Ziet er heel stevig uut, vind ook die onderkant van andere stof handig.

1 like