Sieradentopic

Ik heb deze tip vaker gezien op tiktok, maar vaak gaat de ketting dan heel gek zitten als je beweegt, omdat dat slotje op 1 punt blijft. En wie heeft ook zin om dat elke dag te doen :sweat_smile: Doe jij dat zelf altijd?

2 likes

Is het een ketting waar je een hanger aan draagt? Misschien is die te licht in verhouding met slotje. Je zou eens bij de juwelier kunnen kijken of ze een andere ketting hebben die dan beter er bij past.

5 likes

Ik draag zowel kettinkjes zonder hangertje als een met een hangertje, maar die is heel licht.

2 likes

Ik heb een ketting met een wat zwaarder hangertje eraan en dan gebeurt het ook. Echt heel irritant ja :weary:

1 like

Ook irritant als twee kettingen helemaal in elkaar draaien!

1 like

Heeft iemand hier aanraders voor een bedrijf/juwelier voor gepersonaliseerde sieraden? Hoeft niet vanaf 0 ontworpen, wel goede kwaliteit dus mag ook best wat kosten en te personaliseren (als in initialen/geboortesteen/bloem oid).

2 likes

Mmepomm op insta

Mamaloves

2 likes

Heeft iemand ervaring met juwelen van Linjer?

ik heb via tiktok mannisko ontdekt en ze hebben echt leuke dingen. ik vind het ook zo aandoenlijk dat het echt zo’n jonge jongen is die helemaal gepassioneerd dat merk runt haha

Dat is die blonde jongen of niet? Ik vind zijn advertenties juist irritant omdat ze steeds voorbij komen. En dan zeg ik niet geïnteresseerd en dan komen ze alsnog voorbij :rage:

hahahah ja ik vind hem juist wel schattig

3 likes

Ik wil binnenkort graag een ring en misschien ook een armband kopen, ik zoek wat meer klassieke dingen omdat ik het belangrijk vind dat ik het mooi blijf vinden en het later aan mijn dochters kan geven.

Tot dusver staan alleen Bodes en Bode en Schaap en Citroen op mijn lijstje. Omgeving Rotterdam / den Haag zou fijn zijn. Antwerpen ofzo is ook een optie! Hebben jullie nog andere tips?

1 like

Charlotte wooning in Rotterdam misschien?

6 likes

Ga ik naar kijken! Thx!

2 likes

Vedder is echt crap kwaliteit

3 likes

Ik heb trouwens zitten kijken, maar wauw! Wat een mooie spullen.

4 likes

Ik heb 2 witgouden kettinkjes van V&V die ik al jaren draag. Wat is er precies slechte kwaliteit bij hun?

2 likes

The Boyscouts

2 likes

Ik zou naar een juwelier gaan. Ik dacht altijd goud is goud maar kennelijk wordt er tegenwoordig veel gemaakt met een zilveren kern. Dat is dan wat dikker gold plated eigenlijk. Of het is hol dus dan wordt er bespaard op het gewicht in goud. Bij een juwelier zijn ze hier transparanter over

1 like