Simstopic #2

Ja, ik kwam hier eigenlijk om even een screenshot van mn nieuwe micro home te delen. Heb dit weekend Tiny Living gekocht. Koop af en toe een nieuw pack om weer even wat nieuws te kunnen ontdekken. Vind het echt heel leuk om kleine huisjes te maken :grin:

Edit: nog eentje van de indeling

24 likes

Nee ik ook nooit eigenlijk. Meestal vind ik ze niet eens leuk genoeg om mee te trouwen oid :grimacing: Ik maak liever m’n eigen Sims.

@Raymond Meestal klik ik op randomize tot ik een leuke basis heb, en die tweak ik dan een beetje. Heb niet echt een standaard wbt haar, huid en oogkleur. Speel wel vaker met vrouwen dan met mannen.

1 like

Vooral de Kerkhofjes en de Pancakes vind ik leuk om te spelen. Ik trouw ook vaak met Knox en die ene van de Karaokelegendes.
Maar de Sims 4 townies zijn gewoon niet zo leuk als die van Sims 2

Ik ben een hele saaie speler denk ik haha. Ik maak altijd 1 sim en probeer maximale doelen te halen zonder cheats. Als ik alles heb gehad begin ik weer opnieuw… Ik laat ze wel soms een relatie krijgen met een townie maar laat ze dan weer niet samenwonen haha.

1 like

Ik geef degenen die vrienden worden met mijn sims een makeover omdat ze vrijwel altijd wat hulp kunnen gebruiken, maar ik kies eigenlijk nooit een townie (gezin) om mee te beginnen.

4 likes

Gaaf! Wat heb je de tuin ook leuk gedaan :smile: Ziet er heel natuurlijk en realistisch uit

@Raymond voor skin gebruik ik deze maar daar wordt huid soms wel te vlak van vind ik

2 likes

27 juli komt de High School Pack uit?! :scream:

6 likes

Wow is dit echt?! Hier ben ik zoooo benieuwd naar. Weerwolven kunnen me niet zo veel schelen maar high school!!

2 likes

Het is een leak dus kan ook nep zijn, maar laten we dit manifesteren! Hahaha

3 likes

Ik ken Highschool niet van eerdere Sims games, maar hoe wordt dat leuk? Je kan toch niet op school zelf spelen? Of worden de tieners daarmee gewoon meer uitgebreid? Ben nieuwsgierig!

Ik hoop op iets spectaculairs maar EA kennende: gewoon een soort discover University met vakken, verschillende clubs/naschoolse activiteiten en een rabbit hole voor prom en de diploma-uitreiking.

2 likes

Ja precies. University heb ik al, vandaar dat highschool mij nog niet echt trekt.

2 likes

Je vergeet sleepovers, tienerfeestjes en militaire school :scream:

2 likes

Vooral ook gewoon iets te doen voor de tieners. Ik speel nu vaak gewoon alsof ze al jongvolwassenen zijn eigenlijk. Zou echt leuk zijn als daar wat meer content voor komt!

1 like

Werewolves hoeft voor mij niet. Maar voor de verzameling en mijn dochter zal ik hem toch wel kopen. Mijn dochter speelt wel met de occults en ik vind nieuwe spullen altijd leuk. Maar high school klinkt wel leuk. Voor de tieners is er nog te weinig. Je zit ze gewoon groot te kijken tot ze naar de universiteit kunnen.

Ik zou willen dat als je een Sim creërt dat een tiener/jong/volwassene/oudere nog niets kan. Je kan het wel via een verhaal doen maar dan kunnen ze bijvoorbeeld schilderen maar nog geen ei koken. Beetje onrealistisch. Je zou eigenlijk vrij een x-aantal skillpunten over een aantal basisvaardigheden moeten kunnen verdelen als je de sim maakt. Zou mooi zijn als ze daar eens iets mee deden

4 likes

Dat was het karakter ja! (Waar ik standaard overal de helft deed, zo weinig personality hadden al mijn sims.)

2 likes

Ik wil Simsen ipv werken :weary:

12 likes

Same

4 likes

Hahha ja precies. Ik droom er ook wel eens van, maar als ik dan bedenk wat daar allemaal bij komt kijken waar ik geen zin in heb / niet leuk vind, is het snel klaar. En mijn werk is gelukkig niet stom, maar soms zou ik wel een dagje willen spijbelen en gewoon willen Simsen. Heel af en toe stop ik een uurtje eerder daarvoor… maar er ligt nu zoveel, dat ik het me even niet kan veroorloven.

2 likes

De weerwolven zijn niet zichtbaar in CAS :joy:

1 like