Ik vraag me echt af waarom ze zulke grote bugs in de packs laten zitten, is toch gênant joh
Bij My Wedding Stories waren maar 5 testers. Denk dat het er nu niet veel meer zijn.
Veel guru’s zijn naar Sims 5 verplaatst
Gaan jullie werewolves kopen?
- Al ge-preordered
- Ja als hij uit is wel vrij snel
- Misschien ooit
- In de sale ofzo
- Nee wil m niet
0 stemmers
Ik moet ook nog Cottage Living, My Wedding Stories en Journey to Babboe kopen. Dus ik wacht denk ik nog ff
@SpeedOfSound Begin gewoon als Pixelade als een Simsnieuws commentaar channel of als Pleasant Sims en wanneer je de moneys hebt breid je verder uit met gameplays
Haha ja precies, want als ik dat hoor ben ik er niet direct jaloers op. We stelen wel af en toe wat uurtjes!
cottage living is zó leuk hoe heb je die niet!! echt een van mijn favs
en batoo koopt toch niemand die is niet eens onderdeel van sims als je het mij vraagt
EP’s heb ik allemaal, maar GP’s echt maar een paar: vampires, magic realm, parenthood, spa day en nu deze dus ge pre ordered.
Ja moneyz. Elke keer zie ik hem in de sale, maar dan denk ik ‘ik kan net zo goed kleding/een boek/pop oid kopen’.
kleding verslijt, cottage living niet <3 <3 <3
Ja cottage living vind ik ook echt het geld waard! Heel erg leuk!
Wijsheid! Dit ga ik op een tegeltje plaatsen
Ik vind het echt een afgrijselijk pack zou nog eerder my first pet stuff kopen
Komt er ooit nog een sims 5 eigenlijk?
Heel fortuin aan sims 4 uitgegeven en mogen we straks weer opnieuw beginnen met sims 5
Ze zijn ermee bezig, maar kan lang duren. Ze begonnen al in 2008 met Sims 4 bijvoorbeeld
Wauw ben wel benieuwd
Het enige wat bekend is is dat SimGuruGrant er aan werkt en dat het met de Unreal Engine gemaakt wordt. Schijnt heel mooi te zijn, maar denk dat onze laptops dan spontaan in de fik vliegen
Daar ben ik ook bang voor ja Ik kan nu al alleen sims 4 op (game) laptop van mijn vriend spelen want op mijn eigen gaat echt echt niet. Zelfs zonder cc op laagste instellingen is het te traag.
Zijn alle bugs in wedding stories al weg dan? Die lijkt me serieus super leuk maar nog niet gekocht door alle slechte reviews/berichten
De meesten wel, maar er staat nog genoeg op de laundry list
Ik vind sommige items in cas wel leuk maar ik wacht totdat cc creators meer swatches maken want die zijn meestal basegame compatible. Hoef geen Vladdy in mijn game, hoef ook geen furry equivalent