Simstopic #2

Ik denk dat dat echt een hele domme zet is. Veel sims spelers (niet allemaal I know) spelen alleen de sims en gaan geen super gamecomputer kopen om de sims te kunnen spelen. Sterker nog; de meeste mensen die ik in real life ken die de sims spelen, spelen op een macbook.
Wordt gewoon weer het zelfde drama als sims 3 dan, wat echt een topgame was maar veel mensen haakten af omdat het spel niet liep op hun computer.

Dat denk ik ook. Mijn ultieme droom is een eigen game laptop voor de sims zodat ik onbeperkt kan simsen op hoge kwaliteit met veel cc, maar ik heb daar echt niet zoveel geld voor (over). Zonder hoge kwaliteit en met alle traagheid van dien vind ik de sims veel minder leuk om te spelen.

3 likes

Over cc gesproken, ik kwam erachter dat ik ongeveer 1900 cc items heb hahaha, wat erg. En dan heb ik niet eens cc meubels oid. Binnenkort maar eens opschonen

1 like

Heb een beetje gespeeld gister en zojuist, vind best leuk! Twee rivaliserende roedels enzo, en ik vind het met die occult packs leuk dat je echt een doel hebt: om de hoogste rang te bereiken etc. Vind de wereld ook leuk.

En ik heb nu al zin om een Bella sim te maken die niet kan kiezen tussen haar weerwolf & vampier love interest.

4 likes

Ja maar jij hebt een computer van de toekomst! :joy:

Ik ga maar een nier verkopen of een OnlyPaws voor m’n hond maken

Yessss

4 likes

28 juliiii

7 likes

3 likes

Is dit een roadmap?

Yesss :grin:

1 like

Expansion packkk

3 likes

Morgen!

2 likes

Ben zo benieuwd, heb al een melding op Youtube ingeschakeld omdat ik dit niet wil missen haha.

1 like

28 juli pas?!?!?!?!

Maar omg zo geweldig! Er zit ook zoveel in deze pack :scream:

1 like

De trailer did not disappoint!

Heel erg benieuwd naar of ze dit allemaal waar kunnen maken of het zo’n fiasco wordt als het Wedding pack… Waar kijken jullie het meest naar uit? Ik vind de toevoeging van de ā€œsocialsā€ een beetje onnodig. De CAS ziet er super uit en ik hoop vooral dat dit pack tieners een beetje meer eigenheid geeft. Eventueel zelfs extra traits?

The Sims 4 High School Years: Official Reveal Trailer - YouTube

3 likes

Nieuwe wereld denk ik, het lijkt ook alsof de school geen rabbit hole is en ik zag veeeel nieuwe Build/buy

3 likes

Oooh het ziet er super leuk uit! Hopelijk werkt ook alles gelijk!

Mij lijkt prom en promposal super leuk! En de na schoolse dingen die ik zag zoals cheerleaders en sporten.

2 likes

De activiteiten die ze buiten school kunnen doen! Ik zag nu cheerleading en rugby geloof ik, maar ik hoop dat daar nog meer opties voor zijn. Social media kan wel leuk zijn als ze dat wat uitgebreider maken. In ieder geval realistisch aangezien dat in het echt ook mega groot is, zeker op middelbare scholen. Maar het ligt eraan hoe ze dat precies gaan doen. Verder is het wel echt heel Amerikaans maar ik had ook niet anders verwacht. Ben wel echt heel nieuwsgierig naar meer!!

2 likes

Oh, het ziet er echt super leuk uit! Ik heb eigenlijk al geen Sims meer gespeeld sinds ik een nieuwe laptop heb (denk wel een jaar bijna…!), maar ga Origin maar weer eens opstarten… Wil sowieso ook wat nieuwe cc downloaden sinds ik laatst mooie schoenen voorbij zag komen :joy:

Vinden jullie Snowy Escape en Cottage Living trouwens aanraders? Ik heb die niet, maar twijfel of ik die ga kopen!

Snowy Escape is leuk voor een keer, maar zodra je niet in die wereld woont is het minder bijzonder

2 likes