Simstopic #2

Cottage living wel! Hele leuke gameplay, mooie wereld en vind CAS en B/B ook leuk. Vind het ook een leuke aanvulling op Eco living.

Snowy escape vind ik zelf mwah. De gameplay zoals skiën/klimmen/boarden is zó langdradig, de events minder uitgebreid dan bij bv City Living en ik gebruik maar een paar items uit CAS en B/B maar het meeste eigenlijk nooit. De wereld is wel heel mooi!

2 likes

Ik zou ook eerder voor Cottage Living gaan, vind dat veel leuker om daar ook in je “normale” gameplay weer dingen van te gebruiken. Snowy Escape is wel leuk, maar zodra je daar een vakantie hebt gehad vind ik het wel weer klaar voor even ofzo.

2 likes

Ik zie net dat ze momenteel allebei in de aanbieding zijn… :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear:

Maar ga sowieso Cottage Living kopen denk ik, dan!

3 likes

Ik keek heel erg uit naar zowel Snowy escape als Cottage living, maar gebruik die eerste heel weinig. Soms voor een vakantie, meer eigenlijk niet. Cottage living gebruik ik eigenlijk bijna altijd (vaak de wereld, maar vooral veel van de CAS en bouwen)
Oftewel eens met wat hier al staat haha

2 likes

Hopelijk kunnen we mee naar school, en moet je bepaalde taken uitvoeren op een schooldag. Ik hoop ook op nieuwe traits en op een soort reputatiesysteem. Is wel erg hokjesdenken maar ik wil de full high school vibes

2 likes

Dit ga ik voortaan bij mijn simpeuters doen als ze de hele dag met verf gekliederd hebben

1 like

Wel een kleine wereld van de nieuwe pack, maar 7 lots :confused:

1 like

Waar lees je dit? En echt jammer. Wanneer leren ze dat we meer lots willen :frowning_face:

Zijn dat niet alleen de lots die door gamechangers zijn gebouwd? Ik hoop ook dat het er toch wat meer zijn.

1 like

Lilsimsies video! Daar leest ze dat

3 likes

Waarschijnlijk wel veel open neighbourhoods en we krijgen veel gameplay en kunnen scholen customizen

1 like

Heb uiteindelijk zowel Snowy Escape als Cottage Living gekocht en vind de Sims echt weer fan-tas-tisch haha. Ik heb eindelijk het gevoel dat er weer net zoveel te ontdekken is als bij de Sims 2 (die ik vroeger ook helemaal leuk vond).

De afgelopen twee dagen heb ik uiteraard ook weer flink wat cc gedownload aangezien ik dat allemaal niet meer had :stuck_out_tongue:

10 likes

Ben echt super benieuwd naar high school! Vind dat klinken als zo’n leuk pack, mijn verwachtingen zijn echt positief en hoog! Rond de 20e begint m’n zomervakantie, dus ik weet al waar die uit zal gaan bestaan :joy:

3 likes
6 likes

Omg zoveel zin in de pack! Eindelijk krijgen we fears terug en een attraction system.
Het schijnt ook dat je kan flirten met die social media app :scream:

8 likes

Ja maar best logisch, omdat je die 2 andere lots nodig hebt

Ik snap het wel maar vind het toch jammer. Als mijn tiener uit Oasis Springs dan naar school gaat komt die ook op Copperdale High. Wonen in de woestijn en naar school in een heel ander gebied/klimaat. Was leuk geweest als je dan ook in Oasis Springs een school had kunnen plaatsen.

Maar ik ben hierdoor niet minder excited voor dit pack! Als er weinig glitches zijn gaat het me heel lang vermaken haha. En ik denk dat ik verschillende aspecten veel kan gebruiken in hoe ik gebruikelijk de Sims speel!

Ik vind de wereld echt prachtig, en leuke aanvulling op de universiteit! Daar ga je juist niet mee de school in en ligt de focus vooral op huiswerk en de activiteiten er omheen. Ga deze zeker kopen!

1 like

Same! Ik wilde eerst pre orderen, maar dat vond ik toch een te groot risico (wedding days scares haha)

2 likes

Nee maar de Sims heeft wel vaak heel grote glitches, je zou toch denken dat ze hun spellen wel eens zelf uitproberen voor de lancering ervan

2 likes