Simstopic #2

Er waren maar 5 mensen voor de quality control van My Wedding Stories
Zegt wel genoeg

En het is EA…

2 likes

Morgennnnnn
Wie gaat meteen kopen?

1 like

Ik wacht op de eerstvolgende keer dat hij in de sale is, maar dit is voor het eerst in hele lange tijd dat ik weer echt enthousiast ben!

1 like

Ik denk dat ik ook nog even wacht op een sale. In de zomer speel ik toch te weinig en wil wel tijd nemen om de nieuwe uitbreiding te checken. Ik kijk er wel naar uit!

Ik heb mezelf gezegd dat ik hem in de sale zou kopen maar het jeukt nu toch wel om hem gelijk te kopen. Ik zit weer in een Sims fase dus denk dat ik het komende tijd wel veel zal spelen

Gebrek aan zelfbeheersing dus ik koop m morgen gelijk! Het liefst om 00:00 al.:heart_eyes:

3 likes

Ik wacht nog ff! Nu niet echt veel tijd om te spelen, maar ik ga hem sowieso kopen.

Ik wilde hem eigenlijk pre-orderen maar was toch een beetje huiverig voor bugs enzo.

Heb nu wat op yt gekeken, en ziet er goed uit! Ben toch wel benieuwd haha

Bugs zijn er helaas heel veel. Denk dat ik daardoor ook nog effe een maandje wacht :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik wil hem gaan kopen! Dacht dat die om 00.00uur online zou komen te staan, maar zie nu dit… :pensive: pas om 19.00uur.

1 like

Ik heb hem dus net gekocht en was helemaal ready om al te gaan spelen🥹🥹 zeer teleurstellend

Oooh nooo, zo stom! Hopelijk heb je morgenavond ook tijd om te spelen! Volgens mij hebben ze dit ook pas recent toegevoegd, want vorige week stond het er nog niet. Je bent in ieder geval voor morgen 19.00uur helemaal klaar! Ik ga hem denk ik ook gewoon alvast kopen/pre-ordenen.

2 likes

Mijn vriend wou een keer een huis bouwen in de sims.
Die jongen is helemaal verslaafd geworden :joy:. Moet zelfs mijn laptop mee nemen naar hem zodat hij aan zijn huis kan werken. En hij is er nog super goed in ook??? Echt met platformen en alles. En inrichting helemaal tot in details.

En nieuwe pack ga ik morgen gelijk kopen. Ben eindelijk weer eens excited voor een uitbreiding!

16 likes

In de patch zitten helaas wel bugs. Sims verouderen te snel bij ingestelde lange levensduur, iedereen is op weg naar beroemdheid etc. Er zal nog wel een patch op de patch komen. Dus voor je de updates haalt, maak een goede back-up en speel anders even met een nieuwe sim om de update en nieuwe pack te leren kennen en wacht op de patches en updates… voor je je lang opgebouwde verhaal om zeep helpt. Veel mods moeten ook geüpdate worden.

2 likes

Deze glitches heb ik ook sinds de update van dinsdag! Ineens random iedereen beroemd en ik verouder super snel haha. Zit dus niet specifiek ik de pack zelf!

1 like

Incest is nu ook een ding in de sims. Tja.

5 likes

Same, wilde de wedding pack kopen omdat ik de cas en de wereld zo leuk vond. Volgens mij zitten de meeste bugs er nog steeds in en dat vind ik gewoon m’n geld niet waard

2 likes

Hahaha ja mij Sim wilde gister haar moeder daten :smiling_face_with_tear:heb haar er maar niet naar laten handelen alhoewel dat misschien wel een interessante wending had gegeven

1 like

Er gaan al best wel lang geruchten dat het simsteam wel meer tijd zou willen krijgen om packs zo goed als bugvrij uit te brengen maar dat EA de packs er zo snel mogelijk uit wil pompen. Als dat zo is vind ik dat wel sneu, zeker omdat het team erop aangekeken wordt

Maar goed, daar heb je als betalende speler helemaal niks aan natuurlijk

Origin doet bij mij heel gek. Eerst waren al mijn spellen weg. Gelukkig waren ze er weer na uit- en inloggen. En nu lukt het niet om high school pack te kopen. Meer mensen last van? Ga morgen weer proberen.