Net nieuwe gamepack gedownload, maar krijg tijdens het opstarten een melding over dat ze bezig zijn met de bug van het verouderen en die melding laat mijn spel vastlopen ik kan m niet wegklikken dus ik kan niks.
Meer mensen last van?
Net nieuwe gamepack gedownload, maar krijg tijdens het opstarten een melding over dat ze bezig zijn met de bug van het verouderen en die melding laat mijn spel vastlopen ik kan m niet wegklikken dus ik kan niks.
Meer mensen last van?
Ooh noo! Lijkt bijna een algemene storing te zijn ofso? Toen ik origin opende om 19.01 uur kreeg ik ook een soort foutmelding, maar klikte hem per ongeluk gelijk weg dus kon het niet goed lezen.
Edit: misschien was dat dus dezelfde melding over dat ze bezig zijn
Was het een rood blok?
Ik ga proberen of game repareren helpt, maar zou echt heel stom zijn als ik gewoon niet kan spelen. Zo balen iedere keer die bugs
Joeeee veel plezier voor wie zo gaat spelen of al speelt! Ik ga even al mn cc verwijderen, vind het lekker om eens in de zoveel tijd een opruiming te doen. Dan waardeer/ontdek ik de normale kleding en objecten weer wat meer.
Is de interieurdesigner game pack het trouwens waard? Ik heb het tot nu toe niet gekocht omdat ik denk dat ik de gamplay snel zat zal raken.
Ik vind de spullen die bij dat pack zitten wel leuk en soms speel ik wel met de carrière, maar na het zoveelste huis inrichten ben ik het wel snel zat
Jaa, was een rood rechthoekig blok! En super irritant, heb je je helemaal mentaal voorbereid en avond vrij gemaakt en dat dit. Hopelijk doet hij het zo!
Ja zo’n teleurstelling elke keer weer!
Ik ben er nu achter dat hij het zonder mods wel doet, dus nu maar even zonder mods spelen (wel minder leuk maarja)
Ooee veel plezier!
Dat snap ik. Maar bij de Sims krijg je soms gewoon halve packs die niet werken (bv dat trouwgedoe) of gaat er weer van alles mis in het spel. Ook veel dingen die uberhaupt nooit opgelost worden. Ik vind dat persoonlijk zonde voor een spel waar je al snel honderden euro’s aan uitgeeft. Kap dan met het maken van de honderdste kit met kleding en steek die effort in verbeteren wat er is. Maargoed, ik weet niks van game development inderdaad dus denk er vast te makkelijk over. Ik speel verder ook geen andere games dus weet ik veel wat normaal is. Het enige dat ik denk als simpele consument is ‘joe, laat maar. Ik wacht wel tot de sale in de hoop dat het ergste eruit is’. En dat vind ik stiekem toch steeds weer teleurstellend.
TLDR; Laat me Ik ben maar een eenvoudige gamer en wil gewoon een werkend spel.
Thanks voor de uitleg! Voel me nu ook wat minder genaaid, haha.
Maar dit gaat niet om nieuwe dlc, de bugs kwamen juist met een patch. Of geldt daar hetzelfde voor? En wat bedoel je precies met underfunded? Ik dacht dat de Sims eigenlijk vrij veel geld opleverde
Ja voor EA niet voor Maxis
Ah ja dat is natuurlijk zo Dat lijkt me trouwens ook erg vervelend voor dat team, dan werk je zo hard aan iets en dan zijn er zoveel problemen/kritiek. Ik snap de kritiek van spelers wel hoor, maar lijkt me alsnog wel vervelend.
Hahah zoals je het zo omschrijft klinkt het eigenlijk wel leuk, beetje zoeken waar zo’n bug vandaan komt. Maar met deadlines, budget en de hele situatie 1000x zal dat wel tegenvallen
De nieuwe pack is echt heel erg leuk. Veel leuke kleine details😍 helaas deed het spel het niet met mods aan. Alle deuren waren weg en kon ze ook niet plaatsen. Zonder mods prima te spelen en weinig bugs.
Testteam is een groot woord, maar (zoals ik al vaker heb gezegd) vergelijk Parenthood met MWS. Parenthood had tientallen testers en dus bijna geen bugs. In iedergeval niet zo groot dat je je game niet kon spelen. MWS had er minder dan 10. MWS kunnen we nog steeds niet spelen en Parenthood is tot nu toe een van de beste packs in de Sims 4 catalogus.
Maar EA is gewoon stom bezig. Ze hebben een zompige cake (Sims 4 basegame) laten maken en daar proberen ze nu van alles op te smeren. Maar als je basis niet goed is, kan je alleen maar kneden tot het op iets lijkt. Is het lekker? Misschien. Maar niet zoals het bedoeld was.
Ik heb high school ook gedownload. Maar helaas werken de mods en cc bij mij ook niet… vind ik wel echt jammer. Hopelijk is dat zo snel mogelijk wel weer mogelijk, ga het nu wel eventjes spelen
Edit: @blair en de rest; mijn mods en cc doen het!
Woehoee ik ging het ook even proberen en nu doet hij het inderdaad want die stomme melding is weg! Eindelijk echt uitgebreid spelen😁
Ik ben bezig de high school aan te passen. Het wordt een groene/agrarische school met op het dak moestuintjes en veel groen. Heb nog niet echt gespeeld/de wereld bekeken. Dat ga ik straks doen!
Hier alvast de start van de school, ben nog niet zo ver:
Wow wat een uitgebreid antwoord, dankjewel! Erg interessant om te lezen!