Simstopic #2

Leuk! Ik ga vandaag de school ook fixen. Op mijn lijstje staat: een grotere bieb en een lichte gymzaal (serieus die kelder is eng). Een moestuin is ook leuk! Dat idee ga ik van je pikken

3 likes

Jaa zo leuk! Laat je het zien later :smiley:?

Ik heb een beetje spijt dat ik eraan ben begonnen want het is zoveel werk en ik wil pas spelen als de school mooi is. Mega irritant dus. Ik ga denk ik mijn bouwsel saven en dan met de oude school of 1 uit de gallery spelen

3 likes

Mijn nieuwe sim. Is de oude Cassandra, maar dan met blond haar. Had geen zin om lang in CAS bezig te zijn.

Ze heeft verkering met Yuki Behr. Zij flirtte met me op social bunny en we gaan samen naar prom!

WIP

Ik heb alle kamers van beneden naar boven gebracht. Dit is de mediatheek waar sims kunnen schaken, computeren, lezen en onderzoek doen.

De kantine was echt té groot, dus die is nu kleiner en er staat een tafeltennistafel.

Een kleine gym met yogamat.

Lokalen heb ik nu op een normale manier ingericht, want leerlingen horen gewoon naast elkaar te zitten. Ik ben niet goed in bouwen, dus het is vooral veel verplaatsen en zo logisch mogelijk inrichten

16 likes

@Sedana 6 testers voor een EP :rage:

Ik vind dat geen excuus aangezien ze een redelijk nieuw Simsteam in Europa hebben zitten

1 like

Ik was ook begonnen, ten eerst jeetje had al even niet meer gespeeld, wat is het spel laggy!! Wow… Paar uurtjes besteed aan gezin en huis… Ging met mijn teen gelijk socializen bij de bubble bar, paar outfitjes maken voor trendi en stap eruit, bam mijn teen is aging up! Ugh… :roll_eyes:
Wacht wel tot de update maar wat triest…

@Vaiana Sorry, kom ik weer met m’n vragen, maar bij werewolves hadden ze zo’n 30 mensen in quality assurance terwijl dat maar een game pack is. De release data liggen niet zo ver uit elkaar dus ik zou niet verwachten dat het verschil door Sims 5 komt, zou dat dan zijn omdat werewolves meer potentieel buggende gameplay heeft of werkt zo’n inschatting voor het team niet zo?

1 like

Mij mij helpt het om de bibliotheek met orgin huizen en sims te verwijderen.
Na de update stonden er wel nieuwe in.
Ik speel wel op de PS4.

1 like

Geen idee. Ik ben niet zo’n nerd als @Sedana . Ik volg alleen het nieuws rondom de Sims.
Logisch gezien zou ik denken: 1. Werewolves was een erg gewilde pack en je kan je geen groot drama veroorloven.
2. De vorige gamepack, MWS, was een drama en ze kunnen daarvan geschrokken zijn.

@puntjes Speel je op normale levensloopduur?

1 like

Yes speel op normale levensloop duur… Zit nu wat op reddit te lezen en tis echt een hel qua bugs en bij iedereen is het ook anders. Zo bizar, dus wacht maar op de update… Terwijl ik nu even kan spelen en zo graag wil!

1 like

De CAS niet bijzonder?! Whyooo?

Ik had tbh wel meer prom outfits verwacht

1 like

Ik ben op zoek naar CC met verschillende en diversere bodytypes, welke raden jullie aan? Ik gebruik alleen Maxis match CC, dat vind ik het mooist

1 like

De update komt als het goed is eind deze week! Ik heb het spel sinds de update niet meer aangeraakt, ik ben te bang dat mijn saves corrupt raken :sweat_smile:

2 likes

Ah fijn! Hoop dat alles opgelost gaat worden. Mijn spel doet het wel aardig met mods alleen de onderste balk bij het spelen waar tijd enzo wordt weergegeven ziet er bij mij heel raar uit. Hoop dat dat met de update ook weggaat, want ben nu steeds in het duister aan het tasten.

Jaa dat komt door 1 bepaalde mod volgens mij, maar geen idee welke meer

Oooh, de UI mod ofzo? Die waar je met een klik alles regelt (behoeftes etc)?

2 likes

Oh geen idee meer, maar zou goed kunnen
Hier is een overzichtje Broken/Updated Mods: High School Years EP & Sexual Orientation Patch | SimsVIP

1 like

Thanks!!

2 likes

Yes, dit is bij mij eigenlijk altijd de boosdoener voor die balk

1 like

Dan zie ik het na mijn vakantie wel… :sweat_smile: Echt zo jammer he!