Simstopic #2

Ja ik snap dat dingen tijd kosten om te fixen, maar twee weken is wel erg lang wachten :smiling_face_with_tear:

1 like

Ja dat was het voor mij ook! UI cheat geupdate en nu is de balk weer normaal :clap:t3::clap:t3:

1 like

Ik geef op. Jouwe kan ik nooit overtreffen

6 likes

:expressionless::expressionless::expressionless: de rode melding aan het begin is terug waardoor mijn spel weer vastloopt

1 like

Hoe krijg je volgers op Sociaalmaatje? Ik heb wel vrienden daarop maar hoe krijg je volgers?

Volgens mij gaat dat een beetje vanzelf door dingen te posten, maar weet ik niet zeker. Bij mij liep het steeds op maar kreeg ik geen meldingen van.

Ik vind het trouwens wel dubbelop dat je nu sociaalmaatje hebt + je een social mediaprofiel kan hebben

1 like

Ik post super veel, maar heb nog steeds 0 volgers. En idd heel dubbel. Want heb wel veel volgers op mijn social media account maar nog steeds 0 op social maatje.
Ze kunnen het beter 1 ding maken

Bij mij bleef hij heel lang hangen op 45 volgers en daar had ik wel een melding van gekregen. Pas na 6 Sims dagen spelen kreeg ik weer een melding en waren er opeens 260 volgers. Ik plaatste iedere dag meerdere berichten en tagde verschillende Sims. Geloof niet dat dat de bedoeling is zo. Nog een bug om toe te voegen aan het lijstje…

Verder vermaak ik me wel echt tijdens het spelen van het spel! Vind het een leuk pack. Zeker ook de cas en build and buy

2 likes

Vraagje: ik ben met cottage living ah spelen, maar ik krijg maar geen kuikens uitgebroed. Ik raap het ei, en plaats het dan terug om uit te broeden. Dan raap ik daarna de eieren niet (online opgezocht) maar ben al een week verder en opeens is dat ei weg 🫤 de vossen zijn het probleem niet, doe ik iets verkeerd?

En hoe vaak is die fair, ben al 3 simsweken ah spelen, en er is er nog maar 1 geweest? Hoe verdien ik geld met farming? Gewoon via de verkoopoptie in de inventaris? Sorry zoveel vragen haha

Hoe is het nu met de nieuwe pack? Is ie een beetje speelbaar of veel bugs nog? Ik ga een dag minder werken dus ik heb zin om mijn nieuwe vrije tijd te verdoen met de sims

2 likes

Ik vind hem goed te spelen

2 likes

Ik vind het ook goed te doen, maar ik heb wel al m’n mods tijdelijk uit het spel verwijderd. Er zitten nog wel wat kleine fouten in het spel (bij de interactie ā€˜rotzooien met’ staat er bijv. de naam van mijn eigen sim i.p.v. de naam van de andere sim), maar die vind ik niet storend.

6 likes

Oh, was me serieus nog niet opgevallen! Moet ook zeggen dat ik nu voor het eerst sinds lange tijd weer met tieners speel.

2 likes

Ik heb helemaal geen last van bugs. Ik heb alleen wel dat mijn sims vaak boos zijn dood onvervulde dromen of verdrietig of gespannen door het een of ander. Volgens mij komt dat door de update, maar wel irritant.

1 like

Oh dit heb ik ook, echt al mijn volwassen Sims zijn over de zeik dat ze in een dead end job zitten, ook als ze aan het eind van de carriĆØre zijn of net promotie hebben gemaakt. Zichzelf motiveren helpt ook niet :weary: ik vind het idee van die fears wel leuk, maar het voelt zo random nu. Ik had gehoopt dat het meer zoals in Sims 2 was

2 likes

Ja irritant hĆØ! Ze zijn bij mij ook continue in een slechte gemoedstoestand. Ik hoop dat dit een bug is en dat dit met een volgende update weg is.

1 like

Je moet dan nadat het eitje heeft gebroed op het eitje klikken en dan ā€˜hatch egg’ aanklikken. Dan komt er een kuiken uit!

En de fair is er volgens mij iedere zaterdag. En je kan inderdaad geld verdienen door je groente, fruit, eieren etc via de inventaris te verkopen. Je kan ook op zaterdag naar de fair gaan met een volle inventaris en daar alles verkopen, dan krijg je namelijk nog een extra percentage geld!
——
@Pearll ik vind het spel eigenlijk zelf een beetje tegenvallen. Had het na 1 keer spelen wel al gezien. En ik heb alleen 1 bug. Nadat ik een outfit heb gekocht bij de kringloop en op vinted heb gezet, en iemand wil het kopen, klik ik op ā€˜send tot buyer’ maar dat doet mijn Sim helaas niet. Verder doet alles het goed en is het ook wel zeker een leuke extra!

2 likes

Iedereen met het basisspel kan nu gratis desert luxury kit claimen!

13 likes

Jaa en vanaf oktober wordt de basisgame gratis. Is dat een teken dat de sims 5 er nu echt aankomt?

1 like

Zou me niet verbazen, dan kunnen ze met een schone lei (zonder kapotte packs) beginnen

1 like