Sims 4 is al eerder gratis geweest. Is om de stockholders en investeerders met kwartaalcijfers te manipuleren, zodat ze kunnen zeggen dat ze erg veel nieuwe spelers hadden.
De nieuwe kit is voor veel mensen niet beschikbaar
Sims 4 is al eerder gratis geweest. Is om de stockholders en investeerders met kwartaalcijfers te manipuleren, zodat ze kunnen zeggen dat ze erg veel nieuwe spelers hadden.
De nieuwe kit is voor veel mensen niet beschikbaar
Ah ja een stoel. Daar krijgen we er al 9 per pack van
Haha true. Zou sowieso ook geen 5 euro betalen hiervoor maar gratis is chill
Ik heb destijds Sims 4 ook gratis gedownload en kan nu die Oasis kit ook gewoon downloaden. Zal wat meer selectief zijn dan denk ik?
Hoe bedoel je selectief?
Omdat je schrijft dat niet iedereen hem dan downloaden toch? Ik nam aan dat je bedoelde dat alleen mensen die betaald hadden voor Sims 4 die gratis download zouden krijgen, maar dat kan heel goed een verkeerde aanname zijn (sorry dan )
Ja iedereen kan hem krijgen, maar is een bug
Oooooooh ok, dan had ik het verkeerd. En ja, bugs⦠Zal ook wel weer eens niet zo zijn haha.
Nee, maar dit klinkt superleuk!
Oh nog nooit gezien deze mod! Klinkt super leuk! Ga jij het proberen?
Ik ben er wel eens aan begonnen maar vond het teveel werk dus was er weer mee gestopt. Maar dat is ook alweer een paar jaar terug, misschien nog een keer een poging wagen
Ik heb de laatste tijd ineens dat andere sims uit de buurt ineens rondlopen in mijn outfit terwijl hun outfit in CAS anders is. Weet iemand of dit een bug is of ben ik stiekem een mega stijlinfluencer geworden???
Heeft met High School te maken. Dan is jouw outfit hip
Aha ben ik dus toch een influencer
Ik ga nooit meer appen dat ik zwanger ben. Binnen 5 minuten heb ik een miskraam. Komt door @Hippe_kikker dr energie. Daarna kon ik niet meer zwanger worden
Ik las dit zonder te kijken in welk topic ik zat en ik was even helemaal in de war
Hahaha zou wat zijn. Wel fijn zoān snelle zwangerschap
Wow is dit nieuw of gebruik je een mod?
De mod van Lumpinou! Kan echt niet zonder