Simstopic #2

Shit nu wil ik weer simsen 🥹

Jesus ik ook :smiley: Dacht dat ik zo een rel ging lezen :rofl:

1 like

Hi! Speelt iemand dit ook op een iMac? Ik wil heeeel graag een iMac aanschaffen (liefst die met de kleurtjes), maar niemand die mij in de MacStore antwoord kon geven of hier ook behoorlijk sims op gespeeld kan worden

1 like

Ik speel de sims op een macbook pro en dat gaat prima :grin:

2 likes

Ik speel het zelfs op een oude macbook air, kan prima hoor!

5 likes

Hahaha mag helaas geen appjes delen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

@Petra ligt oa aan je werkgeheugen. Als die weinig is, is het janken

1 like

Bedoel je deze imac? iMac 24" - Specificaties - Apple (NL)
Op deze zou Sims 4 prima moeten kunnen werken, afhankelijk van wat jij als behoorlijk ziet. Als jij met alle uitbreidingen, op de hoogste kwaliteit, en 50gb aan custom content wil spelen wordt het lastiger haha maar voor normaal spelen lijkt me deze prima!

2 likes

Ja klopt, precies zo eentje! Dankjewel, ik wil wel leuk spelen maar zo uitgebreid niet hahah. Dan gaat die droom iMac er toch eindelijk komen

2 likes

Welke kleur ga je nemen? Ik wil zoooooo graag een nieuwe MacBook. Wordt bijna frustrerend dat die dingen zo lang meegaan, hahaha.

Ik twijfel nog tussen roze en paars. Liefst roze maar ik vind het het rood zo lelijk. Haha echt he, ik doe nu al 9 jaar met mijn macbook zonder enige issues

Iemand enig idee wanneer de volgende sale is?

Ik speel met generaties, nu werd de kleindochter gebeld dat haar opa en oma een baby verwachten. Ik dacht dat het een foutje was maar de baby is echt geboren :joy:

En ze zijn nog niet dood omdat zowel opa en oma het doelen voor sporten hebben behaald :joy::joy:

6 likes

Ik ben er ook op aan het wachten. Misschien met black friday? Volgens mij ook altijd wel rond kerst.

1 like

De 18e misschien? Wanneer de Sims 5 wordt aangekondigd WTFFFFF

1 like

Is dat serieus? :open_mouth:

1 like

Schijnt al gelekt te zijn, ja. Maar ff tot de 18e wachten :scream:

1 like

Wow had ik niet meegekregen. Ik ben benieuwd wat de stijl gaat zijn (meer realistisch?).

1 like

Multiplayer!

Dan moet ik opzoek naar Sims vrienden :joy:

3 likes

Nee hoeft niet. Wordt net zo’n flop als Simcity

7 likes