Simstopic #2

Ik vind haar zo leuk! Als ik eenmaal begin met kijken kan ik niet meer stoppen :rofl:

2 likes

Deze is echt wel een uitdaging! Ik wil hem wel doen denk ik in de komende dagen. Bij sommige shell challenges zie ik er wel gelijk iets in maar over deze moet ik even na gaan denken haha

1 like

Hier heb je alvast inspi!

4 likes

Ooh heel leuk! Ik ga deze shell challenge doen denk ik. En er een vet huis van maken

3 likes

Heb de laatste dagen wat shell en bouw filmpjes gekeken, ben zelf niet zo goed in bouwen maar ik had wel zin in een soort van uitdaging. Wat ik nu heb gedaan is in één van de buurten (Volgens mij de eerste) een huis gekozen en zelf de regels opgelegd dat ik muren, ramen, buitenkant moet laten zoals ze zijn. Dan enkel de inrichting mag veranderen. Ook daar ben ik niet al te sterk in maar ik had er vooral gewoon even zin in. Had niks in gedachten, gewoon beetje zitten scrollen tussen items en deco.

Before:

After:

Keuken

Woonkamer

Logeerkamer/kantoor achtig

Master slaapkamer

17 likes

Even een vraagje. De kit packs zijn nooit in de sale toch?

Klopt

1 like

Sinds de Sims over is gegaan op EA in plaats van origin heb ik continu problemen met de Sims. Hij moet constant het spel repareren anders kan ik m’n oude saves niet openen, heeft nog iemand anders het probleem. Zo irritant want ik dacht even lekker een uurtje te spelen maar het repareren gaat ook niet heel soepel en duurt heel lang

Heeft 1 van jullie al CurseForge geprobeerd met mods? Is het wat?

Misschien is het inmiddels al opgelost, maar je kan nog proberen te spelen via steam ipv EA? Ik zou dan wel even een backup maken van je savefiles voor de zekerheid, maar volgens mij gaan die gewoon mee. Je hoeft dan alleen de basegame opnieuw te kopen via steam (en die is nu gratis), eventuele uitbreidingen die je al hebt detecteert hij automatisch.

1 like

Heeft iemand anders er ook last van dat m’n sims m’n gekozen interacties niet (gelijk) opvolgen? Zo irritant, heb de reset cheat al gebruikt maar het werkt niet/tijdelijk.

1 like

Wat ik vroeger nog wel eens deed was verhuizen naar een andere kavel. Of alle cc even uitzetten en weer aan.

Maar het viel mij gisteren ook op dat ze hun huidige heel lang nog uitvoeren voordat ze door gaan naar wat je aangeeft. Weet niet of het een bug is of zo gekozen

2 likes

Ohh er is weer sale bij sims zie ik en nu wil ik een nieuwe uitbreiding kopen om te spelen in mijn vakantie, maar ik twijfel heel erg over cottage living of city living:

• City living
  • Cottage living
  • Je hebt echt iets anders nodig (wat dan?)

0 stemmers

Is er iemand die beide heeft (vast wel) met een mening over welke leuker is? Ik heb al: eco lifestyle, snowy escapes en island living. Ik neig naar cottage living omdat ik veel met rags to riches speel en dit mij wel leuk lijkt, maar apartments van city living lijkt mij ook leuk.

Oh en ik ga sowieso seasons erbij kopen.

City living is oprecht de beste pack die er is🙌 Zeker een must.

4 likes

Ik heb beide en ik vind cottage living echt veel leuker
City living is ook wel leuk, maar t is net wat je prefereert: het stadse leven of leven op het platteland.

2 likes

CITY LIVINGGGGGGGG!!!

1 like

Cottage living is de allerleukste voor rags to riches! Wel heel moeilijk om rijk te worden. Ik vind de appartementen van city living niet super veel meerwaarde als je eco living ook al hebt.

1 like

Omg zo veel verschillende meningen. Cottage living lijkt mij ook wel leuk om meer met tuinieren en groenten oogsten te doen en al die beestjes.

@Vaiana jij bent heeel overtuigd. Hoezo is city living zo leuk?

Ik vind city living ook heel leuk. Mijn probleem met de Sims is dat ik nooit weet wat mijn Sims moeten doen, en bij city living waren allemaal marktjes en karaoke en evenementen. En je kan ook influencer worden geloof ik of politicus, dat vond ik hele leuke carrières. Ik ben niet zo geïnteresseerd in het familieleven dus ik laat mijn Sims altijd zo snel mogelijk carrière maken, en dan is het wel leuk als het op een andere manier kan dan gewoon overdag naar werk sturen en wachten. Ik vond daarom get famous ook heel leuk

6 likes

Ohh dit klinkt dan ook wel weer leuk.

Edit: het is cottage living icm Seasons geworden. Volgende sale wordt het city living.

3 likes