O ja als men vriendjes wil worden op EA App pb me
Vind dat altijd gezellig
O ja als men vriendjes wil worden op EA App pb me
Vind dat altijd gezellig
Ik ga ook een poging wagen op mijn laptop op deze manier. De laatste keer was het niet te doen omdat hij zo traag was. Maar er staat dan ook zo veel onnodige zooi op. Terug naar de fabrieksinstellingen en (hopelijk) lekker spelen
Werkt de update okee voor iedereen of zijn er nog best een hoop glitches?
Het heeft bij mij wel echt geholpen om mn laptop terug te zetten! Vind t qua glitches wel meevallen, maar heb al maanden ook niet gespeeld dus heel veel is nieuw voor me haha
Gaan jullie de pack growing together kopen?
0 stemmers
Pas als ik weet hoeveel bugs erin zitten en of het een beetje speelbaar is.
Ik kon niet wachten nu ik weer fatsoenlijk Sims kan spelen dus heb m gisteren gepreordered (en maar zeiken dat ik altijd blut ben)
Ik ben helemaal enthousiast door alle videos die ik heb gezien. Meeste simmers noemen het als seasons die je eigenlijk niet kan missen in je spel
Ik mag het alleen echt pas van het weekend kopen als ik ook tijd heb om te spelen.
Mān gierige ik heeft m al gepre-orderedš© ik laat wel weten of alles normaal werkt. Tot nu toe nul problemen en glitches met de update. Op YouTube zag de pack er ook prima uit dus ik hoop het echt. Ik ga morgen spelenš¤
Hoezo gierig? De pre-order is toch niet goedkoper?
Waarschijnlijk wel maar mijn PlayStation is zo ontzettend traag.
Door jullie wel ineens bedacht dat ik het naar de fabrieksinstellingen moet zetten.
Haha gierig in de zin van dat ik m nu al moet hebben. Niet qua geldš
Nou net Plumbellaās review gekeken want een van de weinigen wiens reviews ik vertrouw⦠die wereld lijkt me saai zeg, valt vrij weinig in te doen.
Omg jaa leuk!!! Ik stuur je een pb
Jullie mogen mij ook toevoegen. Mijn ID is xmannequin
Ik twijfel nog tussen nu halen of bij een sale. De nieuwe opties passen echt perfect bij mijn manier van spelen, maar juist omdat al die opties best subtiel zijn vind ik de uitbreiding nogal leeg. Het zijn meer toevoegingen aan dingen die we al hebben in plaats van echt nieuwe dingen? Als de wereld nou heel vernieuwend was oke, maar dat is ook weer een basic groene wereld waarvan er al zoveel zijnš
Hij is nu aan het downloaden! Ben benieuwd!
Hopelijk komt Kyle meteen bij me langs
Nou⦠in plaats van Kyle kreeg ik mijn buren te logeren. Ze zaten in een relatiecrisis en waren constant aan het vechten wtf
Ik had gelezen dat het een grote update was en dat je het beste al je mods en cc kon uitzetten en checken voor updates.
Maar hoe doe je dat als je veel cc hebt?? Ik kan echt niet Ɣlle random cc creators waar ik dingen van heb langs, haha
Anyway, ik ging nu spelen zonder mods maar met cc (want ik wilde infants uitproberen met een bestaande familie die cc heeft haha), maar na een tijdje bevroren al mijn sims, ook na een rest voerden ze geen acties uit. Dus misschien straks toch nog maar een keer zonder cc proberen.
Verder nog niet veel nieuws geprobeerd, maar ik vind de nieuwe sociale interactie categorieƫn hƩƩl fijn!
Dat logeren werkt niet bij mij? Of ja de Sim komt wel maar ze gaat niet slapen en zegt dat ze er niet bij kan.
Tevens is de verloofde van mn sim steeds aan het zoenen met zijn moeder en niemand vindt dat een probleem???
Is zijn moeder de moeder van je Sim, of die van je verloofde? Hoe dan ook vreemd haha
Ik wil ook weer Sims spelen maar heb geen goede laptop/computer meer hiervoor. Heb wel een xbox en daar kan het natuurlijk ook op, maar speelt dat fijn met een controller? Iemand die ook op xbox/playstation speelt? Ik kan eventueel ook een muis en laptop koppelen volgens mij, maar geen idee of dat de speelervaring dan beter maakt? Loopt het spel soepel?