Simstopic #2

De moeder van mn sim! Hahaha

1 like

Terug naar fabrieksinstellingen lijkt te werken.
Ik vind die baby fase zonder uitbreiding niet heel bijzonder of ligt dat aan mij?

1 like

Tosti’s maken kost me nu 126 simdollars. Nice.
Benieuwd welke mod hier verantwoordelijk voor is…

Nieuwe pack vind ik tbh niet heel boeiend​:sob::sweat_smile: was me echt geen 40 euro waard maarja dat gevoel heb ik wel vaker bij sims uitbreidingen…

Nee ligt niet aan jou. Zijn meer klachten over.

@Opheliac bij mij wordt ook met iedereen geflirt?!?! Is dit een bug?

Oh oke ja ik vind t echt irritant niemand heeft nog grenzen en niemand kent jaloezie t fokt alles op :rage: en de slaapzakken vind ik ook stom of ja het niet goed werken van het logeren

Ik weet ook nog niet goed waar de 40 euro precies goed voor is, er zit wat leuke nieuwe gameplay bij maar niet heeeel veel? Maar heb ook nog niet veel gespeeld

O ja waar lees je de klachten? Love gehaat op EA

4 likes

Ik dacht handig ik nodig de ouders uit om een handje te helpen met de baby, maar ze doen echt helemaal niks??

Oh irritant, je kan wel op de logerende sim klikken en vragen om te relaxen of om mee te helpen. Of doen ze dan alsnog niks?

1 like

De EA helpdesk!
https://help.ea.com/en/search/?category=report-a-bug
En de Sims heeft een speciaal Twitteraccount voor bugs en updates.

Bij mij wilde degene die bij me logeerde meteen bij me intrekken. Nu paste het wel bij de reden waarom hij bij me wilde logeren (ruzie) maar alsnog. Slow downnn

1 like

Als ik een logerende sim vraag om te helpen dan helpen ze ook echt mee en blijkbaar moet ik ze een bed toewijzen en dan gaan ze ook ergens slapen gelukkig

1 like

In welke opzicht vind je het tegenvallen? Ben wel ā€œblijā€ om te horen dat ik hem nog niet heb gekocht dan (sorry, klinkt zo lullig na jouw bericht).

Heb wel nu middelbare school uitbreiding met korting gekocht. En mn laptop op fabrieksinstellingen gezet, gebruik hem zo weinig, dus waarom niet als sims laptop gebruiken haha.

Edit: ik zie trouwens in de app store de super collection van de sims 2 staan. Heeft iemand dit? Zo ja, is dit leuk. Vind sims 2 veel leuker dan 4

Ik zou proberen om hem te laden zonder mods. Even kijken of hij het dan doet. En dan eventueel de mods er beetje bij beetje weer in zetten en kijken waar hij op vast loopt. Zou zonde zijn als je hele save weg is!

2 likes

Niet kopen. Is namelijk niet compleet

@Raymond Probeer anders zoveel mogelijk mods via Overwolf te downloaden

1 like

U know what they say, gotta keep the fam close.

Ik vind de nieuwe pack leuk. Maar het is idd geen 40 euro waard (like always). Alleen als je van gedetailleerde gameplay houdt is de pack leuk om aan te schaffen. Je infants zijn met de pack veel interessanter om mee te spelen omdat ze letterlijk alles moeten leren en mijlpalen moeten halen om dingen te kunnen die ze in basegame wel gelijk kunnen. De wereld is mooi maar niet heel bijzonder. Cas en build items vind ik wel weer een pluspunt.

3 likes

Oh die optie had ik nog niet ontdekt! Ik ga dat eens proberen

—-

Ik zat er al heel lang tegenaan te hikken om mijn mods folder eens op te schonen, want opstarten duurde inmiddels een kwartier of zo. Nu eindelijk gedaan en van 13.000 (!!) nog maar 6.000 cc over! Mijn spel start nu meteen op, zo fijn😁

Ik vind de uitbreiding wel leuk maar gezinnen zijn nu wel echt moeilijker. Zeker toen zwangerschap 2 een tweeling werd.
Volgens mij zijn peuter nu wel langer.

Ik heb het pack gekocht via -aangepast door moderator- . Scheelde 10 euro en ik doe dat al jaren via hen, nooit problemen mee gehad. Je krijgt de code en via redeem code in Origin/Ea Play installeer ik dat. Verder geen aandelen. Maar voor die prijs vind ik het wel waard.

De buurt is saai, het ziet er prima uit maar veel opvulling. Je ziet huizen waar niemand kan wonen. Cas is okƩ. Build/buy ook. Het pack draait vooral om gameplay. Het is een gameplay die alle werelden en sims raakt, net als seizoenen. Ik vind het wel leuk.

Dat soort keywebsites maken gebruik van gestolen creditcards om dit te kunnen doen.

14 likes

Hij is bij mij nu aan het downloaden. Echt zin om weer even lekker te simsen en hopelijk is de gameplay leuk!

4 likes

Kunnen jullie ook geen snipperdagen meer opnemen?