Simstopic #2

Bij mij kwam Kyle wel logeren! Toen heb ik m de lover van mijn Sim gemaakt en is hij nooit meer weggegaan :joy:

Ik wist ook helemaal niet van het bestaan van Kyle af. Echt heel leuk verzonnen!

4 likes

Zo oneerlijk :sob:

Ik heb dat nooit gekund🤷‍♀️ altijd al een irritante bug geweest, ook als die sims zwanger zijn bijv.

Ik speel nu met Kaori Nishidake. Al binnen een dag wilde Kiyoshi Ito bij haar logeren, omdat hij ruzie met zijn ouders had. Al snel besloten ze dat hij wel bij haar mocht wonen.

Na een paar maanden bleek Kaori zwanger te zijn (ja ik hou van drama in mijn LPs).

En besloten ze de baby te houden

Oma besloot op de dag zelf dood te gaan, maar ik kon bij Magere Hein smeken om haar nog even te laten leven. Dus ze kon mee naar het ziekenhuis.

Ennn nu heb ik een bruine baby, omdat ik vergeten was dat deze mod verkeerde huidskleuren geeft bij tienerzwangerschappen. Toppie!

Oh en ik vind de nieuwe baby’s nog steeds eng. Ze lijken nu wel nog bejaarder

13 likes

Is dat logeren onderdeel van de update of die nieuwe game pack?

Ik heb niet eens bezoekers, laat staan loges😢

Nieuwe pack. Je kan bij de kalender ook instellen dat een familielid komt logeren

1 like

Zoo leuk, doet me denken aan het sims 3 forum waar mensen dagboeken met foto’s bijhielden van het leven van hun sims 🥹

6 likes

Jaa die vond ik ook leuk! Al ben ik te chaotisch om veel generaties te spelen. Deze baby is al lastig. Constant huilen :smiling_face_with_tear:

Ik vond dat ook zo leuk altijd!

Maar wie is Kyle ik zag m wel in een video van Plumbella maar wat is zijn verhaal

Npc die een oude vriend van je is en bij je komt slapen

Hahaha love it

6 likes

Omg zo irritant! Bij mij zit ook iedereen met iedereen te flirten en te zoenen en niemand vindt dat erg. Die Eleanor Sullivan en Xochiti Luna zoenen de hele tijd bijvoorbeeld. Volgens mij zijn dat schoonmoeder en dochter van elkaar ook? Als ze nou nog jaloers werden was het wellicht nog leuk, een beetje drama.

Mijn Sims zijn naar Windenburg verhuisd en gaan een bouwval restaureren. Ik heb de language barriers mod gedownload en ze hebben nog helemaal geen nieuwe taal geleerd. Ben benieuwd!

17 likes

Klinkt vooral heel vermoeind omdat ik peuters al kut vind.

2 likes

De housewarming werd meteen georganiseerd.

Sachi is nu een peuter :face_holding_back_tears:

Opa, oma, tante en de hond komen een paar dagen logeren. Natuurlijk moest Sachi kennismaken.

Gelukkig zijn ze vrienden geworden

Terug in het ziekenhuis

Want…

Er is een jongen geboren. Osuke.

Kiyoshi is hartstikke trots. Ook al is de baby superrrr lelijk

Gelukkig groeide hij al snel op

13 likes

Zooo leuk :face_holding_back_tears:

4 likes

Sorry voor mijn enthousiasme, maar ik ben echt gek op deze familie. Kaori was het thuiszitten zat en heeft met Kiyoshi besloten om te gaan werken.

Sachi is nu een kind.

Eerste werkdag

Osuke was jarig.

Sachi is erg muzikaal.

Date Night!

Er waren heel even relatieproblemen. Kiyoshi had zich zonder te bespreken laten steriliseren. Kaori vond dit jammer, omdat ze nog heel jong zijn en graag nog kinderen wilde. Maar…

Nu hebben ze via het adoptiebureau een jongen geadopteerd. Niko.

11 likes

Vraag voor de gene wie de Sims 4 incl uitbreidingen en downloads op hoge kwaliteit op de laptop spelen. Heb je een gewone laptop of gaming laptop? Hoeveel ruimte etc?

Ik wil binnenkort een andere laptop aanschaffen omdat ik niet meer tevreden ben over mijn huidige laptop. Maar ik zie de bomen door het bos niet meer als ik online probeer uit zoeken wat nou een goede laptop is.

Hier staat heel veel informatie, incl. aanbevelingen. Ik kan er een heel verhaal van maken, maar misschien staan in dit artikel wel antwoorden. Anders, let me know :blush:

Oh, misschien nog een tip. Als je de specificaties van je mogelijk nieuwe laptop op Youtube zoekt + Sims 4, krijg je een goed beeld van hoe het eruit ziet. Dat vind ik vaak handiger dan alle letters, cijfers nummers, etc.

3 likes

Hier kan ik zeker wat mee. Super dankjewel!

1 like

Gewone laptop is prima zat
Ga niet voor de Sims een te dure laptop kopen. Je hebt al honderden aan het spel zelf uitgegeven :smiling_face_with_tear:

4 likes