Bij mij kwam Kyle wel logeren! Toen heb ik m de lover van mijn Sim gemaakt en is hij nooit meer weggegaan
Ik wist ook helemaal niet van het bestaan van Kyle af. Echt heel leuk verzonnen!
Bij mij kwam Kyle wel logeren! Toen heb ik m de lover van mijn Sim gemaakt en is hij nooit meer weggegaan
Ik wist ook helemaal niet van het bestaan van Kyle af. Echt heel leuk verzonnen!
Zo oneerlijk
Ik heb dat nooit gekund🤷♀️ altijd al een irritante bug geweest, ook als die sims zwanger zijn bijv.
Ik speel nu met Kaori Nishidake. Al binnen een dag wilde Kiyoshi Ito bij haar logeren, omdat hij ruzie met zijn ouders had. Al snel besloten ze dat hij wel bij haar mocht wonen.
Oh en ik vind de nieuwe baby’s nog steeds eng. Ze lijken nu wel nog bejaarder
Is dat logeren onderdeel van de update of die nieuwe game pack?
Ik heb niet eens bezoekers, laat staan loges😢
Nieuwe pack. Je kan bij de kalender ook instellen dat een familielid komt logeren
Zoo leuk, doet me denken aan het sims 3 forum waar mensen dagboeken met foto’s bijhielden van het leven van hun sims 🥹
Jaa die vond ik ook leuk! Al ben ik te chaotisch om veel generaties te spelen. Deze baby is al lastig. Constant huilen
Ik vond dat ook zo leuk altijd!
Maar wie is Kyle ik zag m wel in een video van Plumbella maar wat is zijn verhaal
Omg zo irritant! Bij mij zit ook iedereen met iedereen te flirten en te zoenen en niemand vindt dat erg. Die Eleanor Sullivan en Xochiti Luna zoenen de hele tijd bijvoorbeeld. Volgens mij zijn dat schoonmoeder en dochter van elkaar ook? Als ze nou nog jaloers werden was het wellicht nog leuk, een beetje drama.
Klinkt vooral heel vermoeind omdat ik peuters al kut vind.
Vraag voor de gene wie de Sims 4 incl uitbreidingen en downloads op hoge kwaliteit op de laptop spelen. Heb je een gewone laptop of gaming laptop? Hoeveel ruimte etc?
Ik wil binnenkort een andere laptop aanschaffen omdat ik niet meer tevreden ben over mijn huidige laptop. Maar ik zie de bomen door het bos niet meer als ik online probeer uit zoeken wat nou een goede laptop is.
Hier staat heel veel informatie, incl. aanbevelingen. Ik kan er een heel verhaal van maken, maar misschien staan in dit artikel wel antwoorden. Anders, let me know
Oh, misschien nog een tip. Als je de specificaties van je mogelijk nieuwe laptop op Youtube zoekt + Sims 4, krijg je een goed beeld van hoe het eruit ziet. Dat vind ik vaak handiger dan alle letters, cijfers nummers, etc.
Hier kan ik zeker wat mee. Super dankjewel!
Gewone laptop is prima zat
Ga niet voor de Sims een te dure laptop kopen. Je hebt al honderden aan het spel zelf uitgegeven