Simstopic #2

Wat @Troepje zegt! Op een gegeven moment heb je hierdoor ook wel door welke videokaarten het spel beter/minder goed draait, dan kun je daar eventueel je laptopkeuze weer op aanpassen.

2 likes

Iedereen is nu opgegroeid en… er komt een nichtje/neefje aan :smiley:

10 likes

Heb ik weer. De laatste 2 dagen van de zomer ging de familie op vakantie in Granite Falls. Bij aankomst wilde Kaori het gezellig in huis maken door de open haard aan te steken… ze vatte meteen vlam.

Gelukkig leeft ze nog.

Helaas regende het, dus iedereen bleef dichtbij huis.

Kiyoshi ging op zoek naar de Hermit. Zou hij echt bestaan?

Na lang zoeken kwam hij bij het huis aan, maar de Hermit was nergens te vinden.

Gevonden!

's Avonds was het tijd voor een verhaal bij het kampvuur. Kiyoshi vertelde over zijn ontmoeting. Het verhaal duurde zo lang dat het vuur doofde.

Sachi was jarig.

Haar eerste dag op de middelbare school. Gelukkig heeft ze al wat vrienden.

Kiyoshi was naar het Humorfestival gegaan met zijn zus. Hij is oom geworden van een neefje. Dat moest met vuurwerk gevierd worden.

8 likes

Dit geeft me echt Sims 2 10G legacy dagboek vibes. (Ik doel niet op forum dagboek hihaho grapje. Maar op het sims 2 forum kon je verhalen maken en dat noemde ze dan je dagboek)

6 likes

Omg jaa ik ging ook echt iedere dag kijken of van die populaire dagboeken een update hadden.
Toen duurde het me te lang en dan ging ik zelf maar aan de slag :joy:

Heb aan dat forum ook echt twee vriendschappen over gehouden waar ik nog steeds contact mee heb!

3 likes

Jaaa, ik vind het spelen met families gewoon zoveel leuker als je veel screenshots maakt

2 likes

Familie huppeldepup heb ik ervan onthouden.

2 likes

Omg jaaaa!!!

1 like

Waarschijnlijk al lang oud nieuws, maar ik ontdek nu pas dat je sims in Magnolia Promenade het water in kunnen!

2 likes

Omg hahaha memories unlocked

1 like

Dit wist ik nog niet!! Zo leuk

2 likes

Ben benieuwd naar de update. Hopelijk een story progression fix of de nieuwe Calientes

2 likes

@Vaiana misschien leuke cc voor jou

1 like

Ik had van de week iets wat ik nog niet eerder heb meegemaakt. De moeder van het gezin is, vlak na de vader, overleden vanwege ouderdom. Toen ze kwam “spoken” zag ik dat ze zwanger was (toen ze overleed was ze al een tijdje een oudere). Ik heb haar aan het huishouden toegevoegd en toen de baby geboren werd, zag ik dat de vader van het kind haar overleden man was. Overigens kende ze hem helemaal niet meer toen hij langs kwam om te spoken.

Ik ben nu alles aan het downloaden. Ben helemaal geen CC fan, maar dit is echt mijn stijl!

1 like

Ohhh leuk :star_struck: deed me meteen aan jou denken inderdaad!

2 likes

Wauw, dat halfopen gedeelte aan de achterkant :heart_eyes:

Zet je m in de gallery als ie af is? :stuck_out_tongue:

3 likes

Wat een mooi huis! Ook het begin van de tuin al :star_struck: Last je hem nog een keer zien als hij af is? Ben benieuwd!

2 likes

Haha wel herkenbaar, dat je denkt oh dat maak ik zo even en dan uren bezig zijn :sweat_smile: maar hij ziet er goed uit!

3 likes