Simstopic #2

Wooh dat zwembad! Hoe doe je dit? Ik kan alleen maar hoekige zwembaden maken.

1 like

Volgende week kan je via Epic een gratis bundel krijgen met oa Jungle Adventures.
EA wil nog steeds geen Journey to Baatu weggeven. Flauwww

7 likes

Als je post wanneer je live gaat kom ik graag kijken.

6 likes

Zo leuk! Ik kom ook graag kijken hoor, laat maar weten.

1 like

Wat leuk! Ik wil ook komen kijken :grin:

1 like

Niet vergeten!

En je kan stemmen voor de volgende kits

Edit:

Deze video legt alles uit

7 likes

Super leuk! Ik ga kijken of ik vanavond tijd heb. Ben je in ieder geval gaan volgen en krijg een melding als je live bent. Veel plezier alvast in ieder geval!! :grin:

@Vaiana ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden! Jammer dat er niet nog meer dingen zijn om uit te kiezen haha. Ik heb de goth en de medieval gestemd, zou wel tof zijn!

2 likes

Leuk! Heel spannend! Ik heb je gevolgd. En kom ook zeker even kijken vanavond. Succes :smiling_face:

3 likes

Ja ik ook! Ik hou van kleur, maar daar hebben we nu wel genoeg van. Ik hoop dat er een paar kleurrijke swatches bij zitten!
En modern spul hebben we zat.

@SpeedOfSound oehh ga je ook YouTuben? :blush:

4 likes

Aah ik kan vanavond helaas niet kijken maar ik ga je ook volgen!

1 like

@SpeedOfSound ik kon laatst helaas niet meer kijken omdat er iets tussendoor kwam, maar ik vroeg me af of je toen nog gestreamd had :grin:? Was het leuk?

1 like

Ohh zo leuk met kijkers uit Amerika! Ik had een stukje gekeken en vond het helemaal leuk :smile: ik ga straks je vuurtoren gebruiken in een storyline. De zoon des huizes had als grote droom om vampier te worden dus hij is getrouwd met een vampier en sticht zo z’n vampieren gezinnetje. De dochter is een feestbeest en gaat dr forever bachelor huis maken in de vuurtoren. Dan zijn er nog twee kleine kindjes en de ouders hadden het laatst over nog een kind dus mogelijk komt er nog eentje bij. Drukke boel zo :joy:

3 likes

Super leuk! @SpeedOfSound
Binnenkort ben je een creator hahaha

Nieuwe Calientes?! :scream:
Jammer dat Nina dat fukking lelijke kapsel heeft

2 likes

Ja het is een verbetering, maar dat haar heeft een update nodig hahaha

2 likes

Ik vind deze kit er heel leuk uit zien! Zo’n boekenkast die je zelf kan samenstellen miste ik echt. Ben benieuwd naar alle swatches!!

15 likes

Pfff ik heb liever een zangcarrière dan paarden in een zanderige wereld :sob:

2 likes

Ik ben bang dat het een kruising is van Pets en Country living met rabbit holes, bugs etc.

3 likes

Geitjes!

13 likes

Omg love it. Geitjesboerderij namaken :heart:
Cottage living is mijn favoriet dus als deze uitkomt moet ik maar weer eens de laptop opstarten.

1 like

Ohhhhhhh zo veel zin in!!! Ik rijd zelf ook paard (western). Kijk hier echt naar uit, fantastisch!! :heart_eyes::heart_eyes:

1 like