Simstopic #2

Haha ik heb het idee dat ik in dit topic altijd loop te klagen, sorry :cry: maar ik vind dit echt een luie expansion weer, het klinkt echt als cottage living maar dan met paarden? Misschien dat het uiteindelijk wel heel anders is hoor, wil het niet gelijk afschieten en ik hoef het natuurlijk ook niet te kopen. Maar ik mis gewoon iets compleet nieuws. Vind het wel leuk dat jullie zo enthousiast zijn! Misschien is het gewoon niet mijn pack haha

3 likes

Ik vraag me wel af wat nou nog écht vernieuwend in een 23 jaar oude franchise kan zijn. Bijna alles is geweest. Zelfs tijdreizen.

Zou wel graag weer een modellencarrière en zangcarrière als in de Sims willen.

1 like

Vernieuwend zou iets medisch zijn

1 like

Oh ik bedoel niet vernieuwend als in echt nieuw, maar iets wat in Sims 4 nog niet echt bestaat. Snowy escape en Island living waren niet de meest diepgaande packs maar zijn wel heel anders dan de andere packs. Iets als een werelddeel wat nog niet eerder is gedaan (Australië, Afrika, Antarctica?) lijkt me ook heel leuk. Of zoals vrije tijd pack van sims 2

2 likes

Get to work heb je een actieve dokterscarriere, en in cats & dogs een dierenkliniek oprichten. Wat wil je nog meer dan?

1 like

Antarctica omg ja 🥹 pinguinexcursies, ijsberen.

1 like

Dat ze zieker worden dan alleen verkoudheid. Gebroken benen enzo.

2 likes

Ik wil nog steeds hotels! Dat moet toch wel een keer komen :pleading_face:

Dit pack lijkt me meh. Maar ik ben toch wel benieuwd! Morgen is er een live-stream waar er, gok ik, meer over verteld wordt!

7 likes

Haha ja ik vraag me wel eens af of de sims serieus een meer milieuvriendelijke richting op gaat? Veel expansions zijn gericht op groene wereld/slow living/zelfvoorzienend zijn en dingen als auto’s/hotels of resorts/andere dure luxeproducten om je geld aan uit te geven zijn er niet echt? Echt irritant haha ik wil gewoon overconsumeren en vervuilend zijn in mijn nepwereld :unamused:

3 likes

Daar heb je de private practice (?) mod voor! Of speel je console?

Wat dachten jullie van… Journey to Batuu 2!

Nou… dat valt tegen. Je kan paardrijden en nectar maken

2 likes

Ohhh ik vond het juist heel leuk!! Die huizen, mooie wereld, line dancen… Je kunt zelfs barrel racen!! Ik heb er zin innnnnn.

4 likes

Ja ik wacht ff af
Eco lifestyle vond ik in hef begin ook niks en bleek uiteindelijk leuk te zijn

1 like

Die babygeitjes omg

3 likes

Ik ook! Zo te zien ook heel veel leuke build & buy items.

1 like

Maar vind het wel meer een GP dan EP (what’s new). De combi van horse ranch en cottage living tho :heart_eyes: eigen boerderij maken!

2 likes

Heb je de video van James al gezien? Hij maak me echt nog enthousiaster haha.

1 like

Ook vet leuk dat je veulens kan fokken, geld kan verdienen met wedstrijden en wijn maken. In Sims 3 fokte ik ook mijn paardjes en verkocht ze weer. Je kunt zo een heel bedrijf beginnen :heart_eyes:

3 likes

Ik ga denk ik een hele grote boerderij maken op een 64x64 kavel :star_struck:

6 likes

Ik wacht altijd op Plumbella d’r game changer video’s. Hoop dat ze snel early access krijgen