Simstopic #2

Ohhh deze pack lijkt me wel echt heel leuk!!

Ik wil eigenlijk alleen eerst een nieuwe laptop kopen voordat ik weer verder ga simsen. Hebben jullie echt een speciale game laptop of werkt een gewone ook? Ik had een tijdje geleden gekeken naar de Asus TUF laptop met i5 processor en 16 GB ram geheugen maar heb er verder echt 0,0 verstand van dus geen idee of dat nou een slimme aankoop is. Heeft iemand van jullie misschien tips voor een (simpele, niet al te dure) goede game laptop? Ik gebruik 'm dan alleen voor Sims

Ik heb een Lenovo game laptop:

Lenovo IdeaPad Gaming 3 15ACH6 (82K201B8MH) 15.6" gaming laptop(Zwart | Ryzen 5 5600H | RTX 3050 | 16 GB | 512 GB SSD)

Niet goedkoop, maar voor een game laptop wel betaalbaar. Ik kan hiermee op de hoogste instellingen simsen en heb duizenden cc bestanden en dat gaat ook soepel. Mijn vriend heeft een 3x zo dure game laptop, maar met de sims merk ik geen verschil tussen die van hem en mij.

3 likes

Ohh heel nice en wel nog betaalbaar idd. Thanks!!

1 like

Leukste/favoriete 3 packs

• Get to work
  • Get together
  • City living
  • Cats and dogs
  • Seasons
  • Get famous
  • Island living
  • Discover university
  • Eco lifestyle
  • Snowy escape
  • Cottage living
  • High school years
  • Growing together

0 stemmers

Minst leuke 3 packs

• Get to work
  • Get together
  • City living
  • Cats and dogs
  • Seasons
  • Get famous
  • Island living
  • Discover university
  • Eco lifestyle
  • Snowy escape
  • Cottage living
  • High school years
  • Growing together

0 stemmers

Oh deze is wel handig erbij: welke packs heb je allemaal

• Get to work
  • Get together
  • City living
  • Cats and dogs
  • Seasons
  • Get famous
  • Island living
  • Discover university
  • Eco lifestyle
  • Snowy escape
  • Cottage living
  • High school years
  • Growing together

0 stemmers

We kunnen straks eindelijk de plafonds aanpassen :partying_face:

5 likes

Dit deed ik dus nooit in De Sims 2 :joy: Kan me voorstellen dat het leuk is als je machinima of veel foto’s maakt?

1 like

Ik bouw eigenlijk bijna alleen maar in de sims en dan is het soms echt jammer als het plafond niet past bij je build.

2 likes

Ik zie steeds een icoontje bij het menu van de deuren waarbij je kan zien welke deuren geschikt zijn voor bolle/ronde muren. Maar hoe maak ik zo’n muur? :melting_face:

Lukt het jullie om de Sims 3 op te starten?

Edit: gelukt!

Omg ik heb voor het eerst Adventureland in de Sims 3!

2 likes

Pffff mijn laptop is kapot :slightly_frowning_face: de lenovo ideapad. Het scharnier is kapot waardoor het scherm niet meer in en uit kan klappen. Iemand tips voor een budget andere laptop? Of pc mag ook!

@kringel ik weet niet wat je budget is, maar ik ben heel blij met deze voor de Sims!

Ja deze had ik ook! Is idd fijn! Maar is dus na 3,5 jaar stuk gegaan doordat het scharnier van het scherm is gebroken. Ik ben een beetje bang dat dat opnieuw gebeurt

1 like

Ik heb zelf een simpele HP laptop. Heb vooral rekening met de ram gehouden. Had hiervoor eentje met maar 4gb ram en dat liep slooooom. Nu 16gb ram en speelt prima

1 like

@kringel ik ben uiteindelijk voor deze gegaan: MSI GF63 Thin 11UC-455NL - Gaming Laptop - 15.6 Inch - 144Hz | bol.com

2 likes

Oh nee! Wat zonde :frowning: Valt dat niet onder garantie nog?

Ik ga maar voorzichtig doen met dat scherm dan :sweat_smile:

1 like

Oh ik zie net dat ik een oudere versie heb. Overigens ben ik niet heel voorzichtig geweest, dus goed om dat wel te doen idd!
Ik heb hem soort van getapete met ducttape, hopelijk gaat ie dan nog een paar maandjes mee😅

1 like

Gaan jullie Horse Ranch gelijk kopen of wachten tot uitverkoop?

Gelijk kopen. Al vind ik het echt weer veel te duur voor wat we krijgen. Alleen ik wil al zolang paarden ik speelde daar altijd mee in sims 3 dus ik kan me echt niet inhouden tot de uitverkoop :joy:

7 likes

Boycotten for sure
Ben maar weer aan Sims 3 begonnen. Heb alle store items net gedownload en ga lekkerzaan de slag. Bye bye Sims Studio

1 like