Ah ben benieuwd hoe Sims 3 je weer bevalt!
Same
Ik ben benieuwd hoe je het uiteindelijk vindt! Laat maar weten als je het gespeelt hebt (hopelijk niet al te veel buggs).
Ik ben bij de afgelopen uitbreidingen telkens erin getrapt om ze te kopen zonder korting (high school, getting together, die met de sneeuw). De enige die ik echt het waard vond uiteindelijk was cottage living, dus nu heb ik met mezelf afgesproken dat ik deze uitbreiding écht alleen ga kopen als er weer korting is.
Ik ga hem ook gelijk kopen. Wacht wel expres tot zaterdag, want dan kan ik gelijk de hele dag spelen
Ja slim dat doe ik ook haha. Hoop dat het de verwachtingen waarmaakt!
Ik hoop het ook! Ben overigens wel met @Glitterpen eens dat alleen Cottage living het écht waard was… Maar heb iedere keer toch weer de hoop dat het zoiets wordt haha en ben te zwak om te wachten voor een sale.
Ahh ja cottage living is wel de laatste die ik heb gekocht die vond ik erg leuk. Heb me daarna redelijk in kunnen houden dus vond dat ik deze nu wel weer had verdiend haha! Benieuwd hoe horse ranch is
Oh die heb ik nog niet gekocht. Blijft die wel leuk om te spelen? Ik kan me zo voorstellen dat het een keer leuk is om naar school te gaan maar dat je het na een paar keer wel hebt gezien (net als universiteit pack) dus ben wel benieuwd wat je er leuk aan vindt!
Ik ga hem denk ik ook direct kopen, met cottage living ook gedaan en die vond en vind ik nog steeds leuk. Dit lijkt redelijk vergelijkbaar.
Tot nu toe word ik gek van mijn paard die overal heen rent over de kavel. En die mini geitjes en schapen ook. Moet ff wennen. Misschien moest ik met 1 sim en 1 paard beginnen inplaats van met mijn huidige familie .
Anyway ik ga vanavond weer spelen. Hopelijk gaat het dan beter. En anders is het toch echt jammer van die 40 euro hahah
Ik heb 2 paarden, echt druk je kunt ze wel makkelijk roepen met het fluitje
Ik heb al 11 maanden niet meer gesimst en nu wil ik deze uitbreiding ook .
Ik was op EA aan het kijken voor sims 3 maar ze vragen er nog de volle prijs voor, €40 voor de basic game en elke uitbreiding is ook €40 of €20
Hoe bevalt sims 3 jou nu?
Kun je paarden ook in een andere wereld gebruiken? Wellicht een domme vraag hoor maar het is mij niet duidelijk.
Ja goed! Weer een paar uur bezig geweest. Ben vooral op reis geweest en ik merk echt het verschil tussen de vakanties in de Sims 3 en Sims 4. Er zijn zoveel tombes en ze zijn ook stukken groter
Ik ook. Alleen jammer dat sims zo snel vervroegd afstuderen.
Iemand een idee waar ik de nieuwe pack kan kopen en met Ideal kan betalen? Krijg nu alleen opties voor creditcard en paypal😭
Via de EA app kan ik altijd met ideal betalen
Ik heb een mac en maak gebruik van origin. Volgens mij kan ik dan de ea app niet gebruiken.