Simstopic #2

Je moet naar de ea site, daar inloggen en dan daar kopen. En dan krijg je de optie kopen: origin for mac. dan die aanklikken en dan kan je ideal kiezen!

2 likes

Ja heb ik geprobeerd maar ik krijg die optie dus niet! Misschien komt het omdat ik in Frankrijk zit op dit moment.

Ik heb vanavond weer even gesimst, en ook even een ander paard genomen (met betere eigenschappen hahah). En ik vind het nu wel heel leuk! Ook nu mijn sim wat beter wordt met paardrijden

4 likes

Het is inmiddels gelukt met het betalen en zit nu al een uurtje te spelen. Ik vind de gameplay heel leuk en gedetailleerd! Tot nu toe ook geen bugs ontdekt en alles loopt vlekkeloos.

5 likes

Moest wel lachen om dit shot :joy:

3 likes

Heb nu een paar uurtjes gespeeld en vind alles zo mooi vorm gegeven. Houd echt van deze westernstijl. De kleding, meubels, echt super leuk.

Ik vind het er ook echt mooi uitzien en het zijn ook super veel build & buy items! :open_mouth:

1 like

Ik heb de Sims denk al n jaar niet meer aangeraakt en nu ik dit lees wil ik weer spelen + dat pack aanschaffen maar ik moet me echt inhouden :joy:

1 like

Ben nu al even aan het spelen maar merk toch wel wat bugs. Kan me niet voorstellen dat het aan mijn laptop ligt in ieder geval.
Ik wilde mijn sims nectar laten maken en ineens liep alles vast. Ook als ik een wedstrijd heb gedaan kan ik geen tweede wedstrijd doen en krijg ik een foutmelding. Echt irritant want nu loopt het spel dus vast terwijl ik net een mooi huis en stal heb gemaakt :cry:

Ik kan me echt niet beheersen met Sims packs dus heb hem gekocht haha! Hij is nu aan het downloaden :raised_hands:t3: Helemaal zin om een grote boerderij te gaan bouwen!

2 likes

Voor iedereen die horse ranch al gespeeld heeft, is het de €39,99 waard?

• Ja
  • Nee, max €30
  • Nee, max €25
  • Nee, max €20
  • Nee, max €15
  • Nee, max €10
  • Nee, je zou geld toe moeten krijgen van EA

0 stemmers

Ik vind het ook leuk tot nu toe! Leuk om te combineren met cottage living en ook wel eco lifestyle. Heb een veulen gekocht maar daar kun je alleen nog niet zo veel mee? Ben 'm maar de hele tijd aan het borstelen, maar wil eigenlijk wel dat ie snel groot wordt haha

Ik vind geen een pack eigenlijk €40 waard haha

8 likes

Ik ook niet :joy: maar was ook wel benieuwd hoeveel iedereen hem wel waard vind. Ik vind eigenlijk alleen seasons en cottage living leuk maar ook geen €39,99 leuk.

3 likes

Ja elke keer 40 euro ophoesten voor een uitbreiding van een spel dat ook al 40 euro kost (+ zonder uitbreidingen praktisch niets te bieden heeft) is echt gekkenwerk. Als ik bedenk dat de nieuwe Zelda 60 euro kost vind ik de prijzen van the Sims al helemaal absurd.

Ik wacht altijd tot ze 20 euro kosten en dat betekent in de praktijk dat ik meestal 1 expansion achterloop.

2 likes

Je kan ook maar 1 wedstrijd per paard per dag doen!

Ik vind het de 40 euro wel waard. Nieuwe skills, heel veel leuke nieuwe meubels, je kunt echt heel veel met die paarden en die babygeitjes en -schaapjes zijn echt té cute

1 like

Oh jongens nu wil ik ook. :weary:

1 like

Oh dat verklaart het dan! Ik kreeg de melding dat er een paars op de kavel moest zijn en anders moest je het fluitje gebruiken. Ik dacht ja hoezo, mn paard is er toch :sweat_smile: thanks haha!
Vind deze onderdelen sowieso een hele leuke verbetering. Bij sims 3 was het alleen racen en springen. Al die western onderdelen vind ik heel gaaf!!

1 like

Ok fuck De Sims 3. Love it, maar laden duurt te lang.
Maar NEE! Ik koop geen paarden. Hou niet van dieren onderhouden in de Sims

3 likes

Ik ga ook never nooit een paard kopen voor mijn Sim maar ben me nu al wel een avond en een ochtend aan het vermaken met het bouwen van een boerderij. Vind de build and buy wel ergggg leuk hoor! €40,- leuk, nee, maar ach. Goed vermaak voor tijdens mijn zwangerschapsverlof :sweat_smile:

6 likes