Simstopic #2

Iedere keer als ik van het lot ga in de nieuwe wereld ‘ontslaat’ hij mijn ranchhulp. Of althans die komt dan niet meer en dan moet ik hem opnieuw aannemen.

Herkennen jullie dit?

Dit heb ik ook ! Daarnaast ook dat Sims soms vastlopen tijdens het eten ? Ze gaan zitten met hun bord maar kunnen dan niet eten. Dan moet je naar een andere kavel reizen om het te fixen. Heel irritante bug opeens. Verder geloof ik nog geen andere bugs tegen gekomen.

1 like

Ik had gisteren dat m’n Sim continu een glas water in de handen hield :expressionless: Ze kon alle enkel handige taken doen, maar dingen waarvoor ze twee handen nodig had weigerde ze. :joy: Moest ik naar create a sim gaan om er vanaf te komen. Niet in Horse Ranch trouwens.

1 like

Er is nu sale bij EA! High school heeft bijna 40% korting, ga die misschien wel kopen. Sale duurt tot 10 augustus!

7 likes

Oh nice ik wilde vanavond growing together kopen en die is ook in de sale :partying_face:

2 likes

Debug werkte niet?

1 like

Al een jaar niet gesimst en nu generations en high school gekocht :see_no_evil:. Kan vanavond wel gamen.

10 likes

Oh weet ik niet eigenlijk :sweat_smile: niet geprobeerd.

Ben nu veel te veel invested in Horse Ranch… ben aan het bouwen op het grootste lot een wil alles perfect hebben. Kan niet wachten hier screenshots te delen als ik tevreden ben.

11 likes

Gister met growing together gespeeld, echt een leuke toevoeging aan mijn stijl van game play :grin: Maar nu heb ik oa lil Simsie en James Turner videos over Horse Ranche gezien en nu wil ik die ook. Damn you sims :joy:

Ik dacht eerst nee ik hoef geen paarden, maar voor mijn rags to riches en het boerderij leven dat ik leuk vind om te bouwen en spelen is het perfect.

6 likes

Ik kijk James zn videos ook altijd en nu wil ik horse ranch ook :smiling_face_with_tear: maar ik hou t maar even bij zijn lets plays kijken voor ik weer mn geld in de fik steek

3 likes

Jaa ik had het gister tijdens het spelen aan staan en ik dacht alleen maar ik wil ook een ranch bouwen :joy:
Maar goed eerst maar weer wat meer gaan spelen en dan mag ik het binnenkort kopen. Of even wachten tot black friday.

3 likes

Ja of december. Dan is hun mega uitverkoop!

3 likes

Oh inderdaad :grin: dan wacht ik nog even :grin: ik had growing together nu ook met korting

1 like

ik wil m ook heel graag kopen maar kan de sale niet vinden? was dit een aanbieding die maar 1 dag duurde ofzo?

2 likes
2 likes

@Troepje zag High School er bij jouw link ook niet tussen staan dus nog even voor de zekerheid: The Sims™ 4 - Packs and Addons – Electronic Arts (ea.com)

1 like

Ah ik ben er toch weer voor gevallen om de nieuwe uitbreiding te kopen, geen ruggengraat. Hij is nu aan het downloaden :grimacing:

2 likes

Wauw, lekker bezig! Wat leuk dat je het streamen zo serieus hebt opgepakt :biggrin: daar ben je meteen voor beloond

1 like

Super leuk!!! :star_struck: En als ik tijd en energie heb doe ik misschien wel mee met de Shell challenge. Is lang geleden dat ik zoiets heb gedaan!

1 like

tenor

4 likes