Hier heb ik zin in
De nieuwe Modern Luxe Kit is echt mijn stijl. Die ga ik wel meteen kopen
https://www.instagram.com/reel/CxGQtfQLxys/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Plzzz betere buurtverhalen!
Oehhh Europese keukens? I like!
Ik ben heel benieuwd! Vraag mij ook af waar de sleutel en de post voor staat. Lees in de reacties wellicht appartementen ook?!
Omggggg ik voel gelijk nostalgische gevoelens. Hoe was het? Of speel je vaker Sims 1?
En voor de mensen die de paardenuitbreiding hebben: is het wat?!
Was weer echt heel leuk haha, nee speel t niet vaker! Maar Sims 1 is zo moeilijk hahaha mn baby werd afgepakt
Ik zat er toevallig net over na te denken. Ik vind het geen super erge toevoegingen. Leuk dat paarden en geitjes er zijn, maar verder geen toevoeging aan de game play. De meubels etc zijn wel erg leuk overigens, maar geen 40€ waard.
Wat intens. Speelde je met of zonder cheats?
Thanks, dan wacht ik de (grote) sale nog even af, haha!
Zonder!
Ik heb cottage living wel al en verwachtte al dat het goed op elkaar aansloot… denk dat ik de game uiteindelijk wel wil!
Mijn Sim peuter had net een geheime hoed op ofzo met het ouder worden. Staat bij mij niet in de normale categorieën. Is dit voor jullie bekend?
Oh super cool!
7 december nieuwe pack met gameplay (ipv stomme paarden). Ben heel benieuwd hoe deze pack gaat zijn. Het doet me denken aan Sims 2 Apartment Life.
Lijkt me echt tering saai. Enige vernieuwende is dat multi family lot maar in principe kun je dat nu ook al wel doe. Gewoon deuren afsluiten voor bepaalde mensen, je krijgt er alleen geen geld voor.
Ik ben ook wel benieuwd! Vooral naar de wereld. Het klinkt een beetje als een meer uitgewerkte versie van city living en die heb ik niet. Vraag me af of het echt vernieuwend is voor mensen die city living wel hebben.
Ik hoop zo dat we appartementen kunnen bouwen!
Hoop vooral dat de appartementen niet zo irritant zijn als city living waar de buren steeds herrie maken