Simstopic #2

Morgen nieuwe trailer!

3 likes

Hebben jullie chefs hustle? Ik vind die best aardig, je krijgt een wafelijzer, pizzaoven en een mixer. Volgens mij kun je de gerechten ook weer verkopen enzo (heb dit nog niet geprobeerd), maar vind het wel een leuke uitbreiding!

5 likes

Ja wafels :heart: en ik vind die keuken mooi ook!

2 likes

Yep, je kan ook echt lekker cashen door dat eetkraam te bemannen en je voedsel te verkopen.
Vind het ook echt leuke voorwerpen & gameplay.

2 likes

Ja! Vind het leuker dan gedacht. Je doet er wel goed aan om de nieuwe apparaten te verbeteren, ze hebben de neiging om snel in brand te vliegen. :melting_face:

1 like

Ik vind de apparaten leuk, maar de keuken fukking lelijk

:partying_face:

6 likes

Hebben jullie al zin in For Rent? Vind dit echt wat voor jou om te bouwen @SpeedOfSound !
Wel jammer dat de wereld maar 9 lots heeft. Ik hoop echt dat Maxis een extra Newcrest gaat maken… (ooit).
Oh! En My First Pet Stuff is nu gratis!

7 likes

Thanks voor de tip!

2 likes

Ik ga ‘m wel kopen. Dit is ook wel de manier om je familie dichtbij te houden.

4 likes

Ahh jammer dat er weer zoveel rabbitholes zijn…

Maar dit klinkt wel echt leuk:

Voor ons sprong de eigenschap “nosy” er direct uit. Deze hoort namelijk deels bij de nieuwe inbreekmogelijkheden die dit uitbreidingspakket met zich meebrengt. Ja, je leest het goed. Je kunt nu bij je buren inbreken.

Kleptomanen kunnen hun hart ophalen, maar er zijn ook geheimen om te ontdekken, schan-da-lig-e geheimen over je buren. Het past helemaal in het beeld van de kleine gemeenschap, waar iedereen een geheim heeft. Het is iets waar Jessica het allermeest naar uitkijkt: ‘Het gluren in andermans leven, het inbreken – allemaal in-game natuurlijk’, voegt ze er lachend aan toe. ‘Het ontdekken van alle geheimen is echt mijn persoonlijke highlight van dit nieuwe pakket.’ Wat je uiteindelijk met alle nieuwe informatie doet is aan jou. De buren afpersen bijvoorbeeld.

Ik heb al maanden niet gesimst maar denk dat ik deze week weer even ga spelen haha wel zin in.

5 likes

Ja! Heb nu een gezin van moeder, twee tieners en moeder haar tiener zus. En zie het echt voor me dan allemaal woningen voor hun waardoor je de nieuwe gezinnen ook ziet.

1 like

Ik ben eigenlijk wel echt teleurgesteld nu ik wat reviews op YT heb bekeken. Waarom zijn de tempel en de animal sanctuary rabbitholes :weary:, in sims 3 wereldavonturen kon je al die tempels in, kon je daar allerlei puzzels oplossen en dingen verzamelen en weet ik het. Hier valt in deze wereld eigenlijk helemaal niks te doen, hele lege wereld. Jammer.

Ik heb na die cottage living niks meer gekocht, was er überhaupt nog iets de moeite waard?

Ik vind dat familiegebeuren wel echt leuk. Baby’s/kinderen zijn wel moeilijker geworden.

Zonder Growing Together zijn infants niet leuk

Ja alleen growing together en horse ranch lijken me nog wel wat maar de rest eigenlijk weinig interesse in

Nou ik ben weer lekker cc aan het downloaden en ga even spelen zo

3 likes

Heeft iemand wicked whims geinstalleerd en animations erbij gedownload? Ik zag het in een YT video en ben appalled maar ook intrigued???

Ja is wel grappig maar meestal ben ik het ook wel snel weer beu

Ik heb het geprobeerd, maar zoals @Luzarl zegt, het wordt heel snel ook saai. En, de peeping toms vond ik heel irritant. Van wickedwhims vond ik de menstruatiecyclus veruit het interessantst, dus ik ben overgegaan op wonderful whims. Wel de menstruatie, niet de seks.

1 like

Wondeful heb ik net gedownload! Vind het leuk dat je spel er realistischer van wordt! Slice of life heb ik er ook bij en de realistic birth mod.