Simstopic #2

Ook al de RPO mod van Lumpinou gedownload? Zeker een must!

Ik heb echt een knappe sim gemaakt. Yasmin, ze wil actrice worden en woont nu samen met Dwayne (een weerwolfsim die alles sloopt) in een rumoerig appartement in San Myshuno.

14 likes

Die updates zijn altijd zoooo irritant. Mijn hele spel is nu van slag. Denk dat het aan MCCC ligt.

Curseforge gebruiken

Wat is dat?

2 likes

Een programma dat automatisch je Sims mods updatet!

1 like

Het probleem is dat er nog geen updates zijn omdat de patch nĂ©t uit is
 maar iets anders gaan doen vanavondđŸ˜©

1 like

Oh op die manier! Had nog niet gezien dat er een update is. Zo erg om dan vanilla te spelen :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik heb hier ook last van :sob::sob: ik vind dat zo vervelend aan die updates

1 like

De update van mccc is er inmiddels al, heb even snel gekeken en bij mij doet alles weer normaal nu @blair

Gaan jullie vrijdag meteen For Rent kopen? Ik twijfel nog, omdat ik geen zin heb in bugs.
Vind het wel jammer dat het Neighborhood Stories systeem geen update heeft gekregen. Sims trouwen nooit met elkaar of gaan niet samenwonen? Moet je alsnog je broer of nicht aan iemand koppelen. Vond dat wel bij de nieuwe multigenerational gameplay passen. In plaats daarvan kunnen de Landgraabs wel een paard kopen? Dat is pas onlogisch.

2 likes

Het staat me wel bij dat ze het nog zouden uitbreiden. 2 jaar geleden ofzo :joy:

2 likes

Hahahaha ze deden ook 2 jaar over de Calientes :smiling_face_with_tear:

1 like

Wat zijn jullie aanraders qua cc voor Sims 4? Websites, makers, enzo. Ik heb geprobeerd te zoeken in dit topic maar de zoekterm ‘cc’ is te kort. :melting_face:

1 like

Harrie & Felix maken mooie meubels

3 likes

The sims resource!

1 like

TS4 Rebels hier sowieso alle cc die vaak achter een paywall/early access staat.

4 likes

Iemand al for rent gekocht en gespeeld?

2 likes

Ik heb de nieuwe uitbreiding gekocht. Idee is leuk maar nog nooit zoveel bugs meegemaakt.
Huis van gister is maar gedeeltelijk opgeslagen. Interieur binnen niet maar buiten wel. Nieuw huis vandaag kan ik niet veranderen omdat er staat dat het niet mijn eigendom is.

Is dat laatste een bug of zou dat er echt bij horen? Of is het huis wel je eigendom?