Wat is dat?
Een programma dat automatisch je Sims mods updatet!
Het probleem is dat er nog geen updates zijn omdat de patch nĂ©t uit is⊠maar iets anders gaan doen vanavondđ©
Oh op die manier! Had nog niet gezien dat er een update is. Zo erg om dan vanilla te spelen ![]()
Ik heb hier ook last van ![]()
ik vind dat zo vervelend aan die updates
De update van mccc is er inmiddels al, heb even snel gekeken en bij mij doet alles weer normaal nu @blair
Gaan jullie vrijdag meteen For Rent kopen? Ik twijfel nog, omdat ik geen zin heb in bugs.
Vind het wel jammer dat het Neighborhood Stories systeem geen update heeft gekregen. Sims trouwen nooit met elkaar of gaan niet samenwonen? Moet je alsnog je broer of nicht aan iemand koppelen. Vond dat wel bij de nieuwe multigenerational gameplay passen. In plaats daarvan kunnen de Landgraabs wel een paard kopen? Dat is pas onlogisch.
Het staat me wel bij dat ze het nog zouden uitbreiden. 2 jaar geleden ofzo ![]()
Hahahaha ze deden ook 2 jaar over de Calientes ![]()
Wat zijn jullie aanraders qua cc voor Sims 4? Websites, makers, enzo. Ik heb geprobeerd te zoeken in dit topic maar de zoekterm âccâ is te kort. ![]()
The sims resource!
Iemand al for rent gekocht en gespeeld?
Ik heb de nieuwe uitbreiding gekocht. Idee is leuk maar nog nooit zoveel bugs meegemaakt.
Huis van gister is maar gedeeltelijk opgeslagen. Interieur binnen niet maar buiten wel. Nieuw huis vandaag kan ik niet veranderen omdat er staat dat het niet mijn eigendom is.
Is dat laatste een bug of zou dat er echt bij horen? Of is het huis wel je eigendom?
Gewonnen?!?! Luckyy!
Bug want was aan het bouwen en nog geen delen voor huren ingedeeld
Ja! Ik vind de wereld en BB echt mooi. Wat ik persoonlijk wat vreemd vindt is dat ze heel zuid oost azie op één hoop hebben gegooid als âwereldâ, dus duidelijk invloeden uit bv Vietnam, Thailand, Laos, MaleisiĂ« etc. Dat zie je letterlijk terug in het eten maar ook in de wereld zelf en de kleding.
Er zit leuke nieuwe gameplay in voor kinderen (knikkeren en hinkelbaan) en ik vind de stoompan en waterkoker echt leuke keukentoevoegingen! De swatches matchen goed met de growing together BB. CAS heb ik snel doorheen geklikt, nog niet goed gekeken maar vond wat ik zag niet super bijzonder.
Er zijn 3 of 4 nieuwe aspirations. Eentje neemt je mee door de wereld en dat helpt wel met het ontdekken. Er is redelijk wat te doen maar weinig nieuws, gewoon het standaard zwemmen - lounge - vissen. Wel erg jammer dat de unieke dingen in de wereld allemaal rabit holes zijn (tiger sanctuary, een grot, vismarkt). Verder valt me op dat er veel lege kavels zijn. Ik ben niet zoân bouwer dus had zelf op wat meer pre build appartementen gehoopt. Bv een heel krakkemikkig appartementencomplex ofzo, of iets met uitgebreide gedeelde ruimte. Wat er nu staat, is wel redelijk hetzelfde allemaal.
Ik heb even gespeeld als huurder. Erg weinig events (heb een week in Sims leven gespeeld en had één klein schimmelvlekje, verder niks) en het huursysteem lijkt nog niet helemaal lekker te werken. Het voelde daardoor nog niet veel anders dan een appartement uit stedelijk leven of eco living. Er zitten wat bugs in, uiteraard. Wat ik tot nu toe heb ontdekt met echt max uurtje spelen: ik had wat meubels toegevoegd en opeens werd de huur -1, van een van de nieuwe aspirations wordt een doel niet voltooid na de actie, als het niet lukt in te breken binnen de tijd dan gaan opeens alsnog de deuren open nadat de tijd verloopt en kan je alsnog een ander huis in (dus zonder in te breken of binnengelaten te worden), als je huurt kan je niet meer via de telefoon een van je sims uit huis laten gaan, en was zo nog 2 a 3 dingen tegen gekomen.
Ook is sinds de installatie (niet sinds de update, had die al gedaan en ook gespeeld voor ik for rent had geinstalleerd) BB opeens heeeeel langzaam. Als ik iets plaats en neerzet, gaat er echt even tijd overheen voor het staat. Ik speel wel op een standaard laptop dus wat dat betreft niet optimaal maar heb ik nooit eerder gehad.
Vind dit zelf wel echt een leukere uitbreiding dan iets als snowy escape of dat tiener gedoe maar nog niet zo leuk als eco living, city living of die met de boerderij.
Dit hadden de Game Changers ook. Dus ligtkwt aan jouw laptop