Simstopic #2

Het lijkt alsof er een update is geweest (ik heb het niet actief gezien) want eea werkt weer een stuk beter en sneller. Ik vind het huren nog steeds weinig toegevoegde waarde hebben maar wel een tip voor wie geen zin heeft om zelf huurkavels te bouwen: die van James Turner zijn leuk om mee te spelen!

Ik heb For Rent vorige week gekocht en ik begrijp niet helemaal waarom dit nou een uitbreidingspakket is? Het selecteren van ruimtes voor huurkavels had ook een update kunnen zijn en verder is het een nieuwe wereld en nieuwe spullen, maar misschien zie ik wat over het hoofd?

Ik speel heel veel met de Realestate mod van Simrealist en die is eigenlijk leuker om pandjesbaas mee te worden.

1 like

9 likes

gabe-newell-steam-Valve-1455449

1 like

Gaan jullie nog iets in de sale kopen?

Ik ga sowieso de garden pack gratis downloaden en ik twijfel heel erg tussen horse range met korting of 4 rent zonder korting.

Oh en home chef hustle wil ik sowieso, zit ook nog geen korting op.

Als er toevallig nog andere game/stuffpacks zijn die je wil, zo’n bundel die je zelf kan samenstellen kost 34 euro dus dan is horse range omgerekend maar 16 euro.

Don’t. Volgens mij is die nog erg buggy

Ik heb verder geen andere packs etc op het oog, anders is dat inderdaad een goede deal!

@Vaiana daar ben ik inderdaad bang voor!

Klopt! Ik zou voor horse ranch gaan @Foefjeisthuis

1 like

Oeh bedankt, deze heb ik ook gedownload.

1 like

My first pet pack is ook gratis, maar daar doe je niemand een plezier mee :joy:

1 like

Ik gebruik die zo vaak voor de slaapkamermeubels :sweat_smile:

1 like

Oh echt! Ik heb niet naar de meubels gekeken, haha misschien toch gratis downloaden :sweat_smile:

1 like

Ja, de ene helft van het setje vind je in Cats & Dogs en de andere in MFP. Vind het een leuke set voor de kinderkamer!

5 likes

Nee, die heb ik inderdaad overgeslagen :joy:

Omggg

5 likes

Wordt een van jullie hier blij van? Je mag het hebben tegen verzendkosten.

Heb ook nog jaargetijden voor de Sims 3

Edit: vergeven!

4 likes

Uitkijken met downloads van TSR!

OMG morgen eenhoorns? Of feeën?

Edit: oh grapje, juwelen stuff pack/kit :unamused:

1 like

Ik vind dit er zó leuk uit zien! Ik volg de ontwikkeling nu al een paar jaar dus ben super excited voor early access volgend jaar. Ik hoop wel dat het niet net zo kapot commercieel wordt als de Sims nu is met voor elk ding een los pack ongeveer.