Gewonnen?!?! Luckyy!
Bug want was aan het bouwen en nog geen delen voor huren ingedeeld
Ja! Ik vind de wereld en BB echt mooi. Wat ik persoonlijk wat vreemd vindt is dat ze heel zuid oost azie op één hoop hebben gegooid als ‘wereld’, dus duidelijk invloeden uit bv Vietnam, Thailand, Laos, Maleisië etc. Dat zie je letterlijk terug in het eten maar ook in de wereld zelf en de kleding.
Er zit leuke nieuwe gameplay in voor kinderen (knikkeren en hinkelbaan) en ik vind de stoompan en waterkoker echt leuke keukentoevoegingen! De swatches matchen goed met de growing together BB. CAS heb ik snel doorheen geklikt, nog niet goed gekeken maar vond wat ik zag niet super bijzonder.
Er zijn 3 of 4 nieuwe aspirations. Eentje neemt je mee door de wereld en dat helpt wel met het ontdekken. Er is redelijk wat te doen maar weinig nieuws, gewoon het standaard zwemmen - lounge - vissen. Wel erg jammer dat de unieke dingen in de wereld allemaal rabit holes zijn (tiger sanctuary, een grot, vismarkt). Verder valt me op dat er veel lege kavels zijn. Ik ben niet zo’n bouwer dus had zelf op wat meer pre build appartementen gehoopt. Bv een heel krakkemikkig appartementencomplex ofzo, of iets met uitgebreide gedeelde ruimte. Wat er nu staat, is wel redelijk hetzelfde allemaal.
Ik heb even gespeeld als huurder. Erg weinig events (heb een week in Sims leven gespeeld en had één klein schimmelvlekje, verder niks) en het huursysteem lijkt nog niet helemaal lekker te werken. Het voelde daardoor nog niet veel anders dan een appartement uit stedelijk leven of eco living. Er zitten wat bugs in, uiteraard. Wat ik tot nu toe heb ontdekt met echt max uurtje spelen: ik had wat meubels toegevoegd en opeens werd de huur -1, van een van de nieuwe aspirations wordt een doel niet voltooid na de actie, als het niet lukt in te breken binnen de tijd dan gaan opeens alsnog de deuren open nadat de tijd verloopt en kan je alsnog een ander huis in (dus zonder in te breken of binnengelaten te worden), als je huurt kan je niet meer via de telefoon een van je sims uit huis laten gaan, en was zo nog 2 a 3 dingen tegen gekomen.
Ook is sinds de installatie (niet sinds de update, had die al gedaan en ook gespeeld voor ik for rent had geinstalleerd) BB opeens heeeeel langzaam. Als ik iets plaats en neerzet, gaat er echt even tijd overheen voor het staat. Ik speel wel op een standaard laptop dus wat dat betreft niet optimaal maar heb ik nooit eerder gehad.
Vind dit zelf wel echt een leukere uitbreiding dan iets als snowy escape of dat tiener gedoe maar nog niet zo leuk als eco living, city living of die met de boerderij.
Dit hadden de Game Changers ook. Dus ligtkwt aan jouw laptop
Het lijkt alsof er een update is geweest (ik heb het niet actief gezien) want eea werkt weer een stuk beter en sneller. Ik vind het huren nog steeds weinig toegevoegde waarde hebben maar wel een tip voor wie geen zin heeft om zelf huurkavels te bouwen: die van James Turner zijn leuk om mee te spelen!
Ik heb For Rent vorige week gekocht en ik begrijp niet helemaal waarom dit nou een uitbreidingspakket is? Het selecteren van ruimtes voor huurkavels had ook een update kunnen zijn en verder is het een nieuwe wereld en nieuwe spullen, maar misschien zie ik wat over het hoofd?
Ik speel heel veel met de Realestate mod van Simrealist en die is eigenlijk leuker om pandjesbaas mee te worden.
Gaan jullie nog iets in de sale kopen?
Ik ga sowieso de garden pack gratis downloaden en ik twijfel heel erg tussen horse range met korting of 4 rent zonder korting.
Oh en home chef hustle wil ik sowieso, zit ook nog geen korting op.
Als er toevallig nog andere game/stuffpacks zijn die je wil, zo’n bundel die je zelf kan samenstellen kost 34 euro dus dan is horse range omgerekend maar 16 euro.
Don’t. Volgens mij is die nog erg buggy
Ik heb verder geen andere packs etc op het oog, anders is dat inderdaad een goede deal!
@Vaiana daar ben ik inderdaad bang voor!
Oeh bedankt, deze heb ik ook gedownload.
My first pet pack is ook gratis, maar daar doe je niemand een plezier mee
Ik gebruik die zo vaak voor de slaapkamermeubels
Oh echt! Ik heb niet naar de meubels gekeken, haha misschien toch gratis downloaden
Ja, de ene helft van het setje vind je in Cats & Dogs en de andere in MFP. Vind het een leuke set voor de kinderkamer!
Nee, die heb ik inderdaad overgeslagen