Omggg
Wordt een van jullie hier blij van? Je mag het hebben tegen verzendkosten.
Heb ook nog jaargetijden voor de Sims 3
Edit: vergeven!
OMG morgen eenhoorns? Of feeën?
Edit: oh grapje, juwelen stuff pack/kit
Ik vind dit er zó leuk uit zien! Ik volg de ontwikkeling nu al een paar jaar dus ben super excited voor early access volgend jaar. Ik hoop wel dat het niet net zo kapot commercieel wordt als de Sims nu is met voor elk ding een los pack ongeveer.
Nee, nooit betaalde extra content! Zie 7:14 in de gameplay overview
Lijkt mij ook leuk! Zeker voor een stuff pack. Leuke build items
Ik speel hooguit een keer per jaar omdat ik zelf niet genoeg fantasie heb om een interessante verhaallijn te spelen en ik altijd te makkelijk skills verdien/een goede baan krijg/perfect gezin maak etc dus ik wilde vandaag een keertje met een sim spelen die ook tegenslagen meemaakt en toen won ik op dag 3 of zo een miljoen in de loterij lama dan weer
Staan die challenges ergens beschreven?
Er zijn echt heel veel challenges! Echt allemaal via google te vinden en iedereen heeft weer andere varianten dus zit vast iets leuks voor je bij
Ja challenges is een goed idee! Die twee heb ik toevallig al gedaan, maar ik heb Not So Berry nog niet helemaal afgerond
Bij de hoeveelste baby ben je inmiddels?
Backyard Stuff is nu gratis te claimen!
Had deze bij de vorige sale gekocht heb dit volgens mij ook al eerder gehad met een andere pack die gratis weggegeven werd.
De Sims film komt toch wel!
Ben bang dat het geen murder mysterie rondom Bella wordt, maar ach… Oh, en domper: EA werkt eraan mee potverdorie!!!
Haha ja EA laat geen kans onbenut als het om geld gaat hoor
Het spel werkt voor geen meter, maar we hebben wel sieraden en een film voor jullie!
Nog meer gratisss
Fukking hell! Ik dacht dat na de update de Sims weer speelbaar zou zijn. Ik had een uur gespeeld met een nieuwe sim. Die had een verre nicht ontdekt via internet en ik wilde die vragen bij me te wonen. FOUT! Spel liep vast en alles weg