Simstopic #2

Shhh niet te veel verwachten he :joy:

5 likes

hahaha love the drama, deze lijkt me wel heel leuk

2 likes

@Vaiana heb jij of iemand anders toevallig horse ranch

Ja maar nog nooit gespeeld :sweat_smile:

Ik wil ‘m want babygeitjes

Ja de babygeitjes zijn te schattig!

3 likes

Ik heb hem. Ik vind hem heel leuk en gebruik de items heel veel!

4 likes

Nou jongens :joy: ik vind die uitbreiding leuk, maar ik snap niet wat er met mijn sims aan de hand is. Ik speelde gisteren even een uurtje en vandaag ook 2, maar heb al 3 (!!) sims laten doodgaan van de honger? Ik krijg helemaal geen waarschuwingsmeldingen meer, die balk is helemaal leeg maar hij blijft wel groen. What is going on :sob:

1 like

Echt honger? Of extreme emoties door familiedynamiek?

1 like

Nee echt uithongering

Er komt een basegame update met ronde zwembaden en wimpers!

4 likes

Oh ik kijk uit naar de ronde zwembaden!

1 like

Ik bouw dus echt nooit zwembaden. Vind het ook jammer dat er geen goede public pools in de gallery te vinden zijn. Hopelijk binnenkort wel.

2 likes

Mensen gaan er vast leuke dingen mee bouwen, als het tenminste wat beter werkt dan de ronde muren :sweat_smile:

1 like

Wtf is dit voor iets nieuws.
Update gekocht en gedownload. Mag ik het pas om 19:00u spelen?

Edit: schijnbaar staat het overal aangekondigd en wist ik het gewoon niet.
Het is wel tijd voor een nieuwe update. Sims worden om niets boos of zelfs vijanden :joy:

Haha ik had hetzelfde. Probeerde het te downloaden, telkens onderbroken. Snapte het al niet :rofl:

1 like

Altijd gezeur met die EA App… had zo’n zin om nog even te spelen, maar nu launcht die app niet :smiling_face_with_tear:

Opnieuw installeren/herstellen en dan doet ie het weer

Ja inmiddels gedaan, maar vind het zo storend dat hij om de zoveel tijd crasht

Ik heb al een tijd niet gespeeld, dacht download even de laatste updates omdat mn Desktop toch aan stond. 42% en ik ga even de keuken opruimen, kom een kwartier later terug: 32% :face_with_raised_eyebrow:

1 like